בין אם אתם משתמשי PC או אנשי קונסולות, אין ספק שזו תקופה לא רעה בכלל להיות גיימר, במיוחד כשהמשחקים בשנים האחרונות שוברים את תקרת הזכוכית הגרפית, ומגיעים לשיאים חדשים. בתקופה כזו, כבר לא מספיק רק כרטיס מסך ומעבד חזק - בשביל לקבל את מלוא החוויה צריכים מסך שמספק את הסחורה.

המשחקים של שנקר: דיכוי הפגנה על בסיס מכניקה של כלי הימורים
"לא יהיה אפשר לחמוק מזה": דרור גולברמן מזהיר מהשפעות הבינה המלאכותית

אחד המסכים האיכותיים הזמינים היום בשוק לגיימרים מגיע מחברת לנובו. ה-Legion Y27qf-30 מספק את כל הכלים הדרושים לנצח את היריבים הווירטואליים, עם דגש על היקפים יפים, שנותנים זווית צפיייה מעולה, רזולוציה גבוהה של המסך וכמובן קצב רענון גבוה כדי שנהיה הראשונים בכל פריים.

הצג, בגודל 27 אינץ', מציג תמונה רחבה ולמעט פס דקיק ובלתי מורגש, הוא נטול שוליים בצדדיו וחלקו העליון ומאפשר לראות את האקשן על המסך מכל זווית.

הצג תומך ברזולוציית QHD 2560X1440 עם יכולת להציג צבעים מדויקים ותמונה חדה גם שיורדים לפרטים הקטנים ביותר. טווח הצבעים הנרחב ואיכות הצג באה לידי ביטוי במיוחד בקטעי מעבר קולנועיים, במיוחד במשחקים החדשים שבנויים עבור החומרה הזו. הצג תומך גם בטכנולוגיית  HDR והוא מציג בצורה מושלמת חלקים בהירים וחשוכים של המסך.

יתרון נוסף של הצג, אולי אחד החשובים, הוא קצב הרענון הגבוה מאוד שנע בין 240 ל-250 Hz. זאת לצד זמן תגובה של 0.5 מילישניות, יאפשר למי שצופה בו ליהנות מיתרון תחרותי בכל המשחקים שדורשים תגובה מהירה מהשחקנים. מעבר לכך הוא מצויד בטכנולוגיית סנכרון אדפטיבי למשחק, לצד מסננת אור כחול מזיק עם אפס עיוות צבע כדי לשמור על העיניים בריאות.

אני ביליתי שעות על הצג במשחקי יריות אונליין כמו קול או דיוטי או ריינבו. לא רק שלא סבלתי מבעיות בראייה או אי נוחות, אני מצאתי את עצמי שקוע במסך ומאבד את שאר החדר. התצוגה החדה מאוד עוזרת במצבי לחץ בזמן משחק, שצריך למצוא את המטרה ולהגיב תחת אש, וכמובן קצב הרענון הגבוה מורגש היטב.

הצג מביא עימו פיצ'רים נוספים, ייחודיים, שמספקים לא מעט יתרונות. עם Lenovo Artery Software אתה יכול להתאים אישית את העדפות התצוגה שלך ולחדד את המשחק שלך עם כלים הכוללים לוח מחוונים למשחקים, קצב פריימים, נקודת כיוון וטיימר כדי לייעל את הביצועים. אתה יכול גם למקם את הטלפון שלך במעמד הטלפון המשולב, המאפשר צפייה בו בקלות במבט חטוף.

בנוסף, ניתן להגדיר תנוחת משחק נוחה עם מעמד ארגונומי מתכוונן, עם פונקציות הרמה, הטיה, סיבוב וסיבוב. בנוסף, צג זה משתמש בחומר שניתן למחזור בעיצובו, והוא מגיע ארוז באריזת עיסת נייר הניתנת למחזור.