עידן הסטרימינג, שנמצא בשיא תפארתו, מזמן אל ביתנו יותר סרטים וסדרות שמושקעים, שדורשים מאיתנו גם להשקיע יותר בחומרה שלנו, עם דגש על הטלוויזיה הביתית. הטלוויזיה החכמה כבר מזמן הפכה להיות מרכז הבידור של הבית, וכפי שהטלוויזיה החכמה של TCL מדגם C645 מוכיחה, הטלוויזיה הביתית יכולה גם לשמש כמסך גיימינג לא רע בכלל.

הדגם הזה, בגודל מרשים של 65 אינץ', ללא מסגרת, עם שוליים מטאליים מאוד דקיקים מסביב, מצויד בטכנולוגית QLED מתקדמת עם עוצמת תאורה גבוהה של עד 450 nit, עם עומק צבע וניגודיות מושלמת. תצוגת הטלוויזיה ברזולוציית UHD 4K, והיא מגיעה עם שליטה בתאורה בצורה דינאמית (Micro Dimming zones), שמבטיחה ניגודיות גבוהה, ותמונה מדויקת וחדה. בנוסף, הטלוויזיה החכמה מצוידת במעבד תנועה הדואג להחלקת התנועה ומניעת מריחות בסצנות הכוללות תנועה מהירה.

מי שיבחר גם לשחק באמצעות המסך, כמובן שיש כניסת HDMI כדי לחבר את המחשב או הקונסולה, אבל מי שייתן באמת תחושה טובה זה המאיץ (Game Accelerator) בתדירות של 120Hz, היוצר תמונה חדה ותנועה חלקה ואיכותית לאורך כל המשחק. אני ביליתי שעות משחק מול המסך ואני חייב להודות שזווית הצפייה הרחבה (178 מעלות) מאוד עוזרת כדי לקבל תמונה היקפית, במיוחד בשדה קרב.

יתרה מכך, משחקים מהדור החדש, כמו ה-FINAL FANTASY החדש, נראים נהדר ובאמת מקבלים תחושה קולנועית. תכונות נוספות שיסייעו לכם לשחק כמו שצריך זה מנגנון ALLM המאיץ את זמן התגובה של הטלוויזיה, תמיכה ב-FreeSync ואפילו יש Game Bar לצפיה והגדרת נתוני הוידאו של המשחק בזמן אמת.

טלוויזיה חכמה TLC (צילום: יח''צ)
טלוויזיה חכמה TLC (צילום: יח''צ)

מלבד איכות התצוגה, הטלוויזיה של TCL מציעה פיצ'רים חשובים נוספים, לדוגמת מערכת סראונד מבית ONKYO שפותחה באופן ייעודי עבור TCL, עם תמיכה ב-DTS Virtual: X ו- DTS-HD, נוסף לאפשרות לכוונון אוטומטי על עוצמת הווליום ותמיכה בטכנולוגיית Dolby ATMOS. 
הטלוויזיה החכמה מצוידת כמובן במערכת הפעלה, זו של  Google TV, עם אפשרות להורדת אינספור אפליקציות מהארץ ומהעולם, כולל צפיה בyes+ וב-HOT ללא ממיר ושלט נוסף.

בנוסף יש אפליקציות מובנות של NETFLIX ,YouTube , Prime Video, ופרופילים אישיים לכל בני המשפחה, כולל פרופיל ילדים, הניתן להגבלה בשעות הצפיה ובתכנים. 

המערכת גם מאפשרת מתן פקודות קוליות וחיפוש קולי באמצעות Google Assistant, בדיבור למסך ולשלט. כמו כן, יש אפשרות לחיבור מצלמה לניהול שיחות וידאו ללא חיבור למחשב חיצוני. עוד בטלוויזיה: יכולת לשיתוף תכנים ממכשירי אייפון ושאר מוצרי ios וטכנולוגיית ChromCast BUILT-IN של Google, לשיקוף מסך ממכשיר אנדרואיד. כמו כן לטלוויזיה יציאות שונות כמו: Wi-Fi 5, Bluetooth, יציאות HDMI1, ואפשרות לחיבור עכבר, מקלדת ואביזרים נוספים. מחיר מומלץ לצרכן 3,390 שקל.