BSH, היבואנית הרשמית של מותג BOSCH, משיקה סדרת מוטות בלנדר חדשים בעלי חיבור קרמי, טכנולוגיה ייחודית למותג מוצרי החשמל הביתיים שתבטיח את עמידותו של המוצר לאורך זמן. בנוסף, המוטות החדשים בעלי בקרת עוצמה אינטואיטיבית - לחיצה ארוכה על המכשיר תשנה את המהירות באופן אוטומטי ותסייע בהכנת האוכל תוך דיוק ושמירה על איכות בלתי מתפשרת.

מוטות הבלנדר מסדרת Series 6 המושקים לראשונה בישראל כוללים מנוע של W1200, בעל 10 שנות אחריות. בנוסף, למוט הבלנדר מהסדרה החדשה ישנה מערכת לקירור המנוע, זאת על מנת לאפשר עבודה ממושכת לאורך זמן ולמנוע את התחממות המכשיר. כמו כן, במוט הבלנדר החדש של BOSCH מסדרה זו ישנה מערכת סכינים משופרת לעבודה מדויקת ומהירה שמתאימה לסוגי מזון שונים.

סדרת מוטות הבלנדר Series 4 של BOSCH כוללת מגוון עיצובים – מוט בלנדר בצבע לבן עם מנוע בעוצמה של 600-800W, ומוט בלנדר בצבע שחור עם מנוע בעוצמה של 1,000W. גם מוטות הבלנדר מסדרה זו כוללים את טכנולוגיית החיבור הקרמי הייחודית ל־BOSCH וכן את מערכת בקרת העוצמה האינטואיטיבית והחדשנית.

בחברה הדגישו כי המוטות החדשים צפויים אט־אט לתפוס את מקומם של אלו הקיימים כיום על המדף. עוד צוין כי יש 8 שנות אחריות נוספת מוגבלת על המנוע בלבד, בנוסף לאחריות המוענקת למוצר למשך שנתיים ממועד הרכישה, כמפורט בתעודת האחריות.