כנס Insurtech Israel Global Summit יתקיים בישראל בחודש ספטמבר (4-6, מלון הילטון, תל-אביב) והוא ירכז תחת כנפיו את צמרת תעשיית הביטוח המקומית והעולמית. הכנס הוא פרי יוזמה משותפת של חברת כנס תערוכות בשיתוף קרן הון הסיכון FinTLV, ו-Insurtech Israel. בכנס, שיהווה מפגש פסגה של אקוסיסטם האינשורטק, ישתתפו מאות אורחים מהארץ ומחו"ל וביניהם: מומחי ביטוח, משקיעים ויזמים. תשומת לב מיוחדת תוקדש למנהלים ומנהלות בכירים של חברות ביטוח בינלאומיות מהגדולות בעולם שיגיעו לכנס.  ביניהם:

פיליפו סטפניה (Fillipo Maria Stefania) – סקאוטר החדשנות הראשי של Generali – חברת הביטוח השלישית בגודלה באירופה ואחת הגדולות בעולם, בעלת פעילות ענפה בישראל ובעבר אף הייתה בעלת השליטה בחברת מגדל, פרנק דסווינס (Frank Desvignes) - המנהל הגלובלי של החדשנות הפתוחה של AXA – חברת הביטוח השלישית בגודלה בעולם והגדולה ביותר באירופה. החברה כבר השקיעה במספר סטארט-אפים ישראלים ומחפשת השקעות נוספות בארץ, שון רינגסטד (Sean Ringsted) – מנהל הדיגיטל של Chubb – מחברות הביטוח הגדולות בארה"ב (שווי שוק 83 מיליארד דולר), ארסלאן חנני (Arslan Hannani) – סגן נשיא לחדשנות של חברת Travelers Insurance – מחברות הביטוח הגדולות בארה"ב בתחום הביטוח האלמנטרי (שווי שוק  39 מיליארד דולר), ברנרד לימהוייס (Bernhard Leemhuis) – מנהל חיתום בכיר Hannover Ruck SE – חברת ביטוח המשנה השלישית בגודלה בעולם, חברה בת של Talanx, חברת הביטוח השישית בגודלה בעולם. ל-Hannover Ruck SE יש פעילות עסקית ענפה בישראל כמבטחת משנה. בכנס ישתתף גם אודי גורי (Udi Goori) – מנכ"ל Carelon Digital Platforms Israel, השלוחה בישראל של Carelon, מחברות הביטוח הגדולות בארה"ב בתחום ביטוחי הבריאות, שמפעילה מטה חדשנות בישראל ומיישמת טכנולוגיות מד-טק ישראליות בקרב מיליוני מבוטחים בארה"ב.  

בכנס ישתתפו בכירים מחברות הביטוח והפיננסים המובילות בישראל: כלל חברה לביטוח, מגדל, הראל, AIG, הפניקס, מנורה, איילון, שלמה ביטוח, ביטוח ישיר, וסוכני ביטוח בכירים מישראל. בין נותני החסות: כלל ביטוח ופיננסים, דיסקונט טק, Carelon, סאפיינס, KPMG, מעבדת החדשנות של Sompo ו- William Blair.

גיל ארזי, מייסד ושותף מנהל בקרן הון הסיכון FinTLV: "כקרן הון סיכון מובילה בעולם הביטוח, עם משקיעים מחברות הביטוח המובילות בישראל (משקיע העוגן בישראל היא כלל ביטוח) ובעולם, וחברות פורטפוליו המובילות בתחום בעולם, אני שמח להביא לידי ביטוי את היכולות שלנו לייצר תרומה לכל האקוסיסטם הגלובלי של ענף הביטוח. הקשר הישיר שלנו עם מאות קבוצות הביטוח העולמיות מייצר ערך מיידי לחברות שאנחנו משקיעים בהן וגם לחברות שאנחנו מסייעים להן ללא צורך בהשקעה. אני שמח לייצר הזדמנויות לשיתוף פעולה והשקעות לכל החברות הישראליות אשר תשתתפנה בכנס ותפגושנה את הלקוחות והמשקיעים העתידיים שלהן".

קובי בנדלק, מנכ"ל InsurTech Israel : "חברות ביטוח מהגדולות בעולם שישתתפו בכנס, המנהלות עסקי ביטוח בהיקפים של מאות מיליארדי דולרים, שולחות לכנס מנהלי חדשנות והשקעות בכירים כדי להבטיח את היתרונות התחרותיים שלהן בשנים הקרובות. זוהי הזדמנות אדירה ליזמים ישראלים להציג בפני החברות הללו את הפתרונות החדשניים ביותר ולהיכנס ללב תעשיית הביטוח העולמית. רבות מחברות הביטוח הללו כבר פעילות בשוק הישראלי, חלקן כבר הטמיעו פתרונות אינשורטק כחול-לבן וחלקן מתכוונות לעשות זאת. כך או כך, לכל המנהלים והמנהלות הבכירים הללו אין ספק שעתיד הענף והחברה שלהם טמון בחדשנות האינשורטק הישראלית. חברות הביטוח הישראליות הגדולות יוכלו לרקום שיתופי פעולה עם ענקיות הביטוח הללו או להרחיב שיתופי פעולה קיימים והפוטנציאל בתחום זה גם הוא אינסופי".     

בכירי החברות יוזמנו להתרשם מהדגמות טכנולוגיות של כ-100 סטארט-אפים מישראל ומחו"ל שיציגו את פתרונותיהם בתערוכה וכן ישתתפו ביום של מפגשים עם יזמים לדיונים על שיתופי פעולה והשקעות. הרצאות הכנס יתמקדו במגמות, באתגרים ובהזדמנויות הניצבים בפני תעשיית הביטוח העולמית לרבות ההשפעה הדרמטית של ה-AI וטכנולוגיות נוספות על התעשייה בכלל ועל ביטוחי בריאות וביטוח אלמנטרי בפרט, חיתום, כלים לתמחור וניהול סיכונים בזמן אמת, פרסונליזציה, ניהול תביעות והטמעת טכנולוגיות חדשות בעולם הביטוח.

במקביל לכנס תתקיים לראשונה בישראל, תוכנית האצה בינלאומית בתחום האינשורטק אליה יגיעו סטארטאפי אינשורטק ממדינות רבות בין השאר, מאפריקה, הודו, ארה"ב, אוסטרליה, דובאי, בלגיה, איטליה, גרמניה, טורקיה, ארגנטינה, וכמובן ישראל. התוכנית תלווה בפעילות משותפת עם מנטורים בכירים מתעשיית הביטוח בעולם ומושכת אליה תשומת לב עולמית.

אודות FinTLV

FinTLV היא קרן הון סיכון גלובאלית המתמחה בהשקעות בתחום האינשורטק. הקרן בוחנת הזדמנויות השקעה ומשקיעה בחברות אינשורטק בכל השלבים תוך התמקדות בשלבים המאוחרים יותר. ההשקעות האחרונות של הקרן כללו הובלה או השתתפות בסבבי השקעה של כמה מהחברות הבולטות בתחום האינשורטק, ביניהן:  Hippo Insurance, Next Insurance, Unqork, Corvus, Wefox, Akur8. הקרן עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי ההנהלה ומפעילה את הרשת הגלובלית הרחבה של חברות ביטוח ואינשורטק כדי לתמוך בחברות הפורטפוליו שלה. השותפים המוגבלים של הקרן כוללים כמה מחברות הביטוח המובילות בעולם.

למידע נוסף, בקרו באתר: https://fintlv.com

אודות Insur;Tech Israel

אינשורטק ישראל פועלת באקוסיסטם הישראלי ומסייעת לסטארטאפי האינשורטק הישראלים להתפתח בעולם באמצעות קשרי העבודה הייחודיים שלה בעולם הביטוח וההשקעות. לאינשורטק ישראל שני משרדים בעולם: האחד באטלנטה ארה"ב והשני בפרנקפורט גרמניה, המהווים גשר רחב לסטארטאפי האינשורטק בישראל בגישה לעולם הביטוח הבינלאומי ולחברות הביטוח וההשקעה בעולם לאקוסיסטם הישראלי. אינשורטק ישראל אף מפעילה ביחד עם חברות ביטוח ישראליות וחברות ביטוח וטכנולוגיה מובילות בעולם את תוכנית ההאצה המרכזית בעולם כאן בישראל.

בין השותפים העסקיים של אינשורטק ישראל ניתן למצוא את חברות הביטוח: AIG, SOMPO, AON, AF Group, IAG, מנורה מבטחים וכן חברות טכנולוגיה בינלאומיות כגון: מייקרוסופט, סאפיינס, דלויט, דל, ופירמת האקטואריה Milliman.