הצ'אט בוט החכם המבוסס על פלטפורמת הבינה המלאכותית Open AI  מפתחת צ'ט GPT, יאפשר לראשונה ללקוחות סופר-פארם ליהנות מחוויית קנייה דרך הווטסאפ בהליך מהיר וחדשני, לבקש המלצות על מוצרים או קטגוריות, להתעדכן בזמן אמת על מבצעים, ולבצע הזמנה בלחיצת כפתור 

סופר-פארם מודיעה על השקת פלטפורמת AI חדשה, וראשונה מסוגה בעולמות הריטייל בישראל – אפשרות לבצע הזמנות אונליין דרך הווטסאפ, באמצעות צ'אט בוט חכם הנקרא MYSHOPPER, שפותח ע"י חברת CARTTUNE.

הצ'אט בוט, המבוסס על פלטפורמת הבינה המלאכותית Open AI, מפתחת צ'ט GPT, מומשק לקטלוג המוצרים של סופר-פארם אונליין, ויאפשר רכישה חווייתית, מותאמת אישית ובלחיצת כפתור.

בדומה לצ'אט GPT, MYSHOPPER, יאפשר חיפוש חכם, טקסטואלי או קולי של מוצרים. בנוסף, הצ'אט בוט החדש מציע אפשרות של שאלות חיפוש מדויקות עם ירידה לפרטים, בדומה לשיחה אנושית, ומאפשר לבצע הזמנה בלחיצת כפתור הודות להתממשקות לאתר של סופר-פארם אונליין. 

לדוגמה, צרכנים המחפשים מוצרים להגנה מפני השמש יוכלו להפנות בקשה לבוט למצוא עבורם מוצרי הגנה מפני השמש המתאימים לילדים עם עור רגיש או פשוט לשאול אותו "אני יוצא.ת לקמפינג שבוע הבא, מה כדאי לי לקחת איתי?". לצ'אט בוט החכם יכולות גבוהות ומשופרות בשפה העברית, הוא לומד את העדפות וצורכי המשתמש בצורה מותאמת אישית, ויודע "לפתח" שיחה ולבצע שרשור של תשובות בצורה המשכית ועקבית, תוך זכירת האינטראקציה האחרונה עם הלקוח. 

תהליך הרכישה מתבצע בצורה חווייתית ומהירה, בלחיצת כפתור, ומאפשר ללקוח לגבש סל קנייה דרך הצ'אט בוט החכם בווטסאפ, ולהתעדכן בזמן אמת על מבצעים שיוכלו להוזיל את סל הקנייה, ולבסוף לבצע רכישה מהירה ע"י התממשקות לפלטפורמת סופר-פארם אונליין.

מיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס וחדשנות בסופר-פארם אונליין: "הציבור בישראל נמצא בוואטסאפ, ולכן רצינו להביא עבורו את הבשורה במקום שהכי נגיש עבורו. נגמר העידן של פתק על המקרר, נגמר העידן של לשלוח לעצמי רשימת קניות בוואטסאפ. מהיום, באמצעות MYSHOPPER, ניתן פשוט לחפש מוצרים ולהרכיב סל, ישירות בווטסאפ באמצעות כתיבה או הודעות קוליות ולבסוף להזמין את הסל מסופר-פארם אונליין". 

מתן פיינר, מנכ"ל CARTTUNE: "הטכנולוגיה שפיתחנו מתממשקת עם מערכות הקמעונאי ויוצרת חווית רכישה פרסונאלית. שיתוף הפעולה עם סופר-פארם, להם קטלוג מוצרים אדיר, מאפשר לנו לתמוך בלקוחות כמעט בכל קטגוריה, מטיפוח, לפנאי, לריהוט ולמזון. אנו מנגישים את השימוש בGenerative AI  עבור ארגונים, תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות, כהתאמה לזהות המותג, לקוחותיו ודרישות האבטחה. אנחנו מתרגשים לספק חוויה מעולה ללקוחות סופר-פארם, מותג חדשני ששואף תמיד לשפר את חווית השירות עבור לקוחותיו".