ה־Emerge Beosound הוא רמקול Fi-Wi חכם, קומפקטי, דקיק וחדשני, מבית Olufsen & Bang, שצורתו הנאה בדמות ספר קריאה תעזור לכם לשלב אותו בכל מקום בחדר. אני מודה שבהתחלה המשיכה שלי לרמקול המעוצב הזה הייתה בעיקר ויזואלית, כי אם יש דבר שהוא לא מזכיר זה רמקול.

הוא באמת נראה יפה, ופשוט בא לכם לשים אותו איפשהו בחדר. עם פרופיל אולטרה־דקיק המעוצב בהשראת ספר ושטח בסיס צר של 6.7 ס"מ בלבד, הוא יכול לשבת על כל מדף. עם זאת, מה שהדהים אותי עוד יותר זה הצליל המלא שהוא מוציא מהגוף הקטן הזה. הרמקול הביתי הזה תוכנן לספק צליל עוצמתי גם כשהוא חבוי.

הפרופיל הדקיק במיוחד מכיל סידור חדשני של דרייברים, שסודרו במיוחד על ידי מהנדסי הסאונד מבית  כדי ,Bang&Olufsen ליצור חוויית שמע בטווח מלא, בלי תלות בסביבה. הוופר בגודל 4 אינץ', החבוי בגופו של הרמקול, מייצר תדרים נמוכים רב־כיווניים, בעוד דרייבר הביניים הקומפקטי בגודל 1.45 אינץ', והטוויטר בגודל 0.6 אינץ' מסודרים בחלקו העליון של הרמקול להשפעה מרבית. Active Room ט טנולוגיית Compensation דואגת להתאים אקוסטית את ביצועי הסאונד בהתאם למיקומו בחלל שבו תציבו אותו.

בנוסף, יציאת הבס מנחה את התדרים הנמוכים אל גב הרמקול, והתוצאה – צליל עמוק ועשיר באופן מפתיע לרמקול כה קטן. מעבר להיותו רמקול איכותי לשמע, הוא מאוד חכם ומגיע עם כל החיבורים הנדרשים למכשירי האנדרואיד והאייפון, באמצעות האפליקציה של החברה או אפליקציות הבתים החכמים הקיימות בשוק.

כפתורי המגע בחלקו העליון של "הספר" יאפשרו לכם גישה למגוון שירותים, כמו תחנות הרדיו המועדפות עליכם, רשימות השמעה ב־Spotify, העברת שירים, כוונון עוצמת השמע ועוד.