שארק, מותג שואבי האבק המוביל בארה"ב מבית SHARK NINJA המשווק בישראל בבלעדיות ע"י שריג היבואן הרשמי, משיק שואב שוטף אלחוטי WD213 HYDRO VAC עם שלוש פעולות במוצר אחד – שאיבה, שטיפה וניקוי עצמי - לשאיבה עוצמתית ושטיפה יסודית באותו הזמן. לשואב שוטף WD213 HYDRO VAC נוזל ניקוי בטכנולוגיית ANTI ODOUR להסרת ריחות רעים וריענון כל סוגי המשטחים לשמירה על בית נקי בריח מרענן.

בנוסף, השואב החדש מתהדר במסך דיגיטלי חכם לבקרה על מצב הסוללה, לשליטה על עוצמת השאיבה ובחירת סוג המשטח. בנוסף, אפשר למלא נוזל ניקוי לבחירת הצרכן ולאו דווקא זה של היבואן ולכל משטח שהוא חפץ לנקות. עם השואב החדש של שארק תוכלו לנקות בקלות וביעילות את כל סוגי הלכלוך – כתמים, נוזלים, פסולת ולכלוך שהצטבר. תאורת לדים תאיר את אזור השאיבה המיועד. בזכות השטיפה המכשיר עונה כל הצרכים של ניקוי הבית, מה שמזרז את התהליך.

בזכות בסיס טעינה עם מערכת ניקוי מתקדמת, השואב שוטף WD213 HYDRO VAC יטעין וינקה את עצמו לאחר העבודה. מברשת הניקוי וכל מערכת הניקיון הפנימית של המכשיר יישטפו ביסודיות בתוך מספר דקות בלבד, יהיו מוכנים כבר לשימוש הבא, ויותירו את אזור הניקוי יבש באופן מהיר במיוחד.

ה־WD213 HYDRO VAC מגיע עם מברשת אנטי־מיקרוביאלית למניעה ועמידות בפני ריחות רעים וחיידקים, שני מכלים - מכל ניקוי 500 מ"ל ומכל מים מלוכלכים (360 מ"ל) לנוחות וליעילות מרבית. הוא שוקל 3.8 ק"ג בלבד כך שהוא מאוד נוח להחזקה ולתנועה איתו בבית. מחיר המכשיר: 1,890 שקל. ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן.