ארבעה אסטרונאוטים של SpaceX נחתו הלילה (בין ראשון לשני) בשלום באוקיינוס ​​האטלנטי מול חופי ג'קסונוויל, פלורידה. הצוות מנה שני אסטרונאוטים של נאס"א, וורן "וודי" הובורג וסטיבן בואן, כמו גם את אנדרי פדייב מסוכנות החלל הרוסית וכן את סולטן אל ניידי מאיחוד האמירויות הערביות, שהפך לאסטרונאוט האמירתי הראשון שהצטרף למשימה ארוכה בחלל. 

נגיד בנק ישראל החליט שלא להעלות את הריבית והיא תישאר על 4.75%
"עבר התעללות תרמית": האם שימוש חוזר בשמן טיגון עלול לגרום לסרטן?

צוות Crew-6 הגיע לתחנת החלל ב-2 במרץ והשלים את משימתו, בת 186 יום, במהלכה שימשו כמהנדסי טיסה 68 ו-69 בתחנת החלל הבינלאומית. הם היו אמורים להגיע הביתה ביום ראשון בבוקר, אך תנאי מזג אוויר הגרועים האריכו את שהותם בחלל ביום.

"הייתי בחלל, אבל מעולם לא הייתי במשימה ארוכה. זו הייתה חוויה מדהימה לחלוטין, וזו הייתה הזדמנות מצוינת לצפות בחבריי לצוות המדהימים כשהם הגיעו", אמר בואן בטקס הפרידה על סיפון התחנה ביום חמישי. 

"זו בהחלט הייתה חוויה של פעם בחיים וכבוד אמיתי לבלות שישה חודשים קצרים להפליא, לחיות ולעבוד על סיפון המאחז המקיף המדהים הזה", אמר וורן באותו הטקס. 

במהלך שהותם בחלל, הצוות ערך מגוון של משימות מחקר, כולל הליכות חלל, התקנת ציוד חדש ותחזוקת התחנה. הם גם ערכו ניסויים מדעיים בנושאים כגון חקר החלל, פיזיקה וביולוגיה.

שיגור משימת AX-2 של SpaceX (צילום :מתוך הטוויטר של SpaceX)

אל-ניאדי, בן 37, הוא האסטרונאוט השני מאיחוד האמירויות הערביות שטס לחלל. הראשון בחלל, הנסיך סולטן אל סעוד מסעודיה, שוגר במעבורת חלל של נאס"א ב-1985. אל ניאדי היה אחראי על מספר משימות מחקר, כולל הליכה בחלל וסיור בתחנה עם קבוצת סטודנטים צעירים מאיחוד האמירויות הערביות. 

פדייב, בן 53, הוא הקוסמונאוט הרוסי השני והאדם הרוסי הראשון בהיסטוריה שחוזר בכוונה מהחלל לנחיתה. הנסיעה שלו על סיפון החללית SpaceX הייתה חלק מהסכם חילופי מושבים בין נאס"א לרוסקוסמוס. נחיתתו של צוות Crew-6 סימנה את סיומה של משימה ארוכה ומוצלחת עבורם. הם תרמו רבות למחקר החלל והפכו לחלק חשוב מהצוות של תחנת החלל הבינלאומית.