Bumble Inc עדכנה את הנחיות הקהילה שלה ומדגישה את המחויבות להתמודדות עם חשבונות ספאם והתנהגויות שאינן מקובלות • וויטני וולף הרד, מייסדת ומנכ"לית Bumble Inc: "אנו גאים לפרסם הנחיות קהילה מחמירות שמחזקות את ביטחון חברי הקהילה שלנו"

ההנחיות החדשות שמות דגש על ביטחון הקהילה וחבריה, באמצעות הבהרת התוכן וההתנהגויות שאינם מקובלות. ההנחיות המעודכנות של Bumble Inc. מדגישות את החשיבות של אותנטיות, בטיחות ואדיבות. הקוים המנחים של תנאי השימוש החדשים: הנחיות חדשות האוסרות על כל ניסיון להשפיע באופן מלאכותי על קשרים, התאמה, שיחות או מעורבות באמצעות אוטומציה או סקריפטים.

עדכון על מדיניות הבריונות וההתנהגות הפוגענית, ובו כדי לאסור על שיתוף זדוני של מידע אישי, לצד כללים שנועדו בכדי למנוע התנהגות מתעלמת, כמו אי הגעה לפגישה אישית, למרות תוכניות ברורות שהסכימו על ידי שני הצדדים. Bumble היא גם הפלטפורמה היחידה שיש לה כעת מדיניות הקשורה להאשמת קורבנות/שיימינג.

חיזוק בטחון חברי הקהילה, באמצעות מתן הגדרה של מהי תקיפה מינית בהתאם להגדרה המובילה בתעשייה. Bumble Inc , מגדירה תקיפה מינית, ככל מגע פיזי לא רצוי או ניסיון מגע פיזי בעל אופי מיני. בכדי למנוע את נוכחות של תוכן למבוגרים באפליקציות שלה, נוסף איסור גורף על קידום תוכן למבוגרים בפרופילים, כולל ניסיונות למכור, לפרסם או לקנות תוכן מיני למבוגרים.

ההנחיות מבהירות שכל התנהגות הנוגדת את המדיניות המעודכנת החדשה, עלולה לגרום לאנשים לאבד גישה לפלטפורמות של Bumble Inc. ותמשיך להתפתח כדי לטפל בסיכונים מתעוררים ובנזקים פוטנציאליים שעלולים להתרחש כתוצאה מהתנהגויות חדשות.

"יצירת קשרים אותנטיים שמושרשים באדיבות ובכבוד היא כל מה שאנחנו עושים, ואנו גאים לפרסם הנחיות קהילה מחמירות ומפורטות כל כך שמחזקות לחברי הקהילה שלנו את מה שאנחנו מצפים מהם באפליקציות שלנו ומחוצה לה" אמרה וויטני וולף הרד, מייסדת ומנכ"לית Bumble Inc, "שקיפות, שוויון, אינטרסקציונליות וגישות המבוססות על טראומה הן הליבה בעקרונות המדיניות הכוללים של Bumble Inc. המנחים את הפיתוח של מדיניות הפלטפורמה שלנו, ואת הנחיות הקהילה המעודכנות שלנו. לא רק משקפים את העקרונות הללו אלא גם מחזירים את המחויבות המתמשכת שלנו ליצירת חוויה בטוחה ומכילה עבור כל החברים שלנו.

"Bumble Inc משתמשת בבינה מלאכותית כבר מספר שנים כדי לאכוף את ההנחיות שלה ולהגביר את ההתמקדות שלה בבטיחות חברי הקהילה, ומשתמשת באמצעי הגנה אוטומטיים כדי לזהות הערות ותמונות הנוגדות את ההנחיות שלה לפני שמשתמשים מדווחים עליהן. זה כולל הטרדה, שנאה מבוססת זהות ותוכן בלתי הולם אחר בלמעלה מ-100 שפות. עד כה, Bumble Inc. חסמה למעלה מ-8.2 מיליון חשבונות בשנת 2023 ברחבי Bumble ו-Badoo, שרובם נחסמו אוטומטית. Bumble Inc לוקחת את הבטיחות של כל חברי הקהילה שלה ברצינות רבה, ומתגאה כמרחב ליצירת קשרים טובים, חיוביים ואדיבים בצורה בטוחה, מכילה ומכבדת. על מנת לטפח מערכות יחסים בריאות ושוויוניות.

Bumble Inc היא חברת האם של Bumble, Bumble for Friends, Badoo, Fruitz ו-Official. פלטפורמת Bumble מאפשרת לאנשים לבנות מערכות יחסים בריאות ושיוויוניות, באמצעות קשרים טובים, חיוביים ואדיבים. נוסדה על ידי המנכ"לית וויטני וולף הרד ב-2014, Bumble הייתה אחת מאפליקציות ההיכרויות הראשונות שנבנו עם נשים במרכז ומחברת א.נשים על פני היכרויות (Bumble Date). למידע נוסף על Bumble, היכנסו ל- www.bumble.com ועקובו אחרי @Bumble בפלטפורמות החברתיות.