חברת Xsolla, העוסקת במסחר עולמי בתחום משחקי הווידיאו, השיקה פיצ'ר בקרת הורים, אשר יאפשר להורים שכבה נוספת של אימות, על מנת להבטיח תשלומים בטוחים בזמן המשחק, ולמפתחים – מכירה ישירה למשתמש, קרי להורים.

הפיצ'ר פותח במסגרת שותפות של Xsolla עם חברת PRIVO, העוסקת בתהליכי תקינה ובפתרונות בתחום פרטיות מקוונת של ילדים ובניהול זהויות מקוונות של ילדים.

על פי הנתונים שאספה החברה, 71% מהילדים מתחת לגיל 18 משחקים במשחקי וידיאו. כתוצאה מכך, הארנק של ההורים מוטל בסכנה, כשלא אחת מתבצע תשלום מקוון על ידי ילדיהם במהלך משחק וידיאו במובייל או במחשב, כמו למשל ברכישות בתוך המשחק, ללא אישורם או ידיעתם.

הפיצ'ר החדש, בקרת הורים, יאפשר להורים לנהל את הגישה של ילדיהם לתשלומים דיגיטליים, ולהגן עליהם מפני רכישות לא מורשות, על ידי שיפור האמינות והאבטחה של הרכישה.

גם עבור קהל מפתחי המשחקים מדובר בבשורה, אשר תאפשר להם לייצר חוויית משחק בטוחה ומאובטחת לכל הקהלים, ללא קשר למיקומם או גילם. תסייע להם בשמירה על חוקי הגנת הפרטיות לילדים, כולל קטינים, ותאפשר מערכת מאובטחת ויעילה של תשלומים, שמתממשקת בצורה יעילה עם מגוון השירותים והפתרונות של Xsolla.

אנטון זלנין, מנהל מוצר ראשי בתחום פינטק בחברת Xsolla: "המסירות שלנו היא מעבר לשיפור חוויית המשחק. אנו פועלים ליצירת טרנספומציה בונה, ככל שהתעשייה מתרחבת בהתמדה. שיתוף הפעולה שלנו עם PRIVO מדגיש את המחויבות שלנו לחזק את אבטחת המסחר במשחקי וידיאו עבור מפתחים ויוצרים, תוך נקיטת צעדים משמעותיים לקראת הגנה והעצמת הורים וגיימרים צעירים ברחבי העולם".

דניס ג. טיילו, מנכ"ל PRIVO: "אנו מקדמים בברכה את הצעדים שננקטים על ידי Xsolla כדי לספק להורים שליטה על תשלומים מקוונים תוך מתן אפשרות לילדים לשחק ולעסוק באינטרנט. הגנה על פרטיות ילדים ושקיפות לגבי הרגלי ההוצאות המקוונות של ההורים חיוניות יותר ויותר לבניית אמון".

פיצ'ר בקרת הורים ישולב בחבילת הפתרונות והמוצרים של Xsolla, והוא נחשף לאחרונה מעל במת כנס Gamescom - כנס המשחקים המוביל בעולם למשחק וידיאו ומחשב.