אהבה היא משחק: הסוויפטיז, מעריציה של טיילור סוויפט, הצליחו בתוך זמן קצר להקפיץ את שמה לצמרת המונחים המחופשים ביותר בגוגל, זאת לאחר שהזמרת שילבה במנוע החיפוש כספת המהווה רמז לאלבום הבא שלה - 1989 Taylor's Version, שאמור לצאת בסוף החודש הבא. החיפושים הרבים של שמה הובילו לקריסה של האפשרות לחפש אותו בגוגל למשך זמן קצר. זה לא מפתיע, שכן הם כבר גרמו לקריסת אתר Ticketmaster ברחבי העולם ולרעידת אדמה במהלך אחת ההופעות.

הבחירה דווקא בכספת אינה מקרית, שכן באלבומים שהקליטה מחדש עד כה, היא בחרה לשלב מספר שירים חדשים, שלא נכללו באלבום המקורי, והגדירה אותם "שירים מהכספת".

"אנחנו תחנה שהיא לא בדיוק תחנה פופולרית": האם טיילור סוויפט תגיע להופעה בישראל?

 TS PUZZLE   (צילום: גוגל)
TS PUZZLE (צילום: גוגל)

המעריצים מיד נכנסו לגוגל בתקווה שיצליחו להיתקל בכספת - אך חלקם התאכזב מאוד, שכן לקח זמן עד שהיא הופיעה אצל כל הגולשים. לאחר מספר ימי טירוף, בהם המעריצים ניסו להבין את המשמעות שלה, הכספת החלה להציג חידות בסגנון האלבום החדש, אשר מתייחסות לשירים המופיעים בו ולסיבוב ההופעות המקורי שליווה את האלבום.

אחרי פתרון החידה הראשונה - שהתשובה שלה היתה 1989 כמובן - התברר כי הכספת תיפתח לאחר שהגולשים יפתרו 33 מיליון שאלות. בתוך פחות מ-24 שעות, המעריצים הצליחו לפתור את מספר החידות הנדרש - ונחשפו השמות של ארבעה שירים: Is it over now?, Now that we don't talk, Say don't go, Suburban legends.

TS Solved (צילום: גוגל)
TS Solved (צילום: גוגל)

כאמור, התשובות לשאלות הללו מורכבות מהאותיות שמופיעות על המסך ואותן יש להקליד בחלל הריק - קוביית החיפוש בגוגל. במידה וצדקתם - תועברו לחלון החיפוש של המונח המדובר, והכספת תציג שאלה נוספת. 

זו אינה הפעם הראשונה בה הזמרת משלבת Easter Eggs כרמזים לקראת האלבום או השירים הבאים, שכן היא נוהגת לעשות זאת לא מעט. בין היתר, היא נוהגת לשלב בקליפים ובפוסטים ברשתות החברתיות את הרמזים הללו. במקביל, לפני הוצאת האלבום Midnight היא העלתה מספר סרטונים לטיקטוק, בהם נתנה רמזים על השירים שייכללו בו.

מתים לראות איך זה ייגמר? אנחנו מבטיחים שההמתנה לא תימשך לנצח, אבל הפרס בהחלט יהיה שווה את הכאב. כי דארלינג, אנחנו סוויפטי שלבושה כמו מנוע חיפוש.