חברת BOA Ideas בבעלות עמוס שחם, המתמחה בפיתוח איקומרס על גבי פלטפורמת שופיפיי, פתחה אפליקציות ייעודיות בחנות האפליקציות של שופיפיי כדי לענות על צורכי לקוחות שהתעוררו תוך כדי עבודה. אחד מתחומי המומחיות המרכזיים של BOA Ideas באיקומרס הוא בלוגיסטיקה וניהול משלוחים.

"סייעה למיליארדי אנשים": גוגל חוגגת חצי יובל וכך מציינת זאת
מעוניינים לרכוש אייפון 15? משתמשים מדווחים על הדבר המסוכן הבא

אפליקציית הדגל של החברה היא MapIt, שמאפשרת להגדיר אזורי משלוח בסימון מדויק על מפה, בניגוד להזנת כתובות ומיקודים. האפליקציה מאפשרת למשתמשיה להגדיר אזורים ספציפים לשילוח מהיום להיום או להחריג אזורים מסוימים למשלוח.

עסקים שיש להם סניפים פיזיים יכולים להציע לגולש בהזמנה באונליין את הסניף הקרוב ביותר אליו לאיסוף עצמי - שיטת משלוח זולה ונוחה. עוד אחד מהשימושים הבולטים של האפליקציה הוא לאפשר לבעל העסק להגדיר בהתאמה אישית את עלות המשלוח לפי אזור גאוגרפי (בניגוד לשירותים דומים שמבחינים בין מדינות וערים בלבד).

האפליקציה פופלארית במיוחד בצפון אמריקה, ובשנה האחרונה זוהתה עלייה גדולה בביקוש, במיוחד בענף המזון. לדוגמה, אחד המשתמשים הוא מותג מזון פופולרי שמבקש לאפשר בצפון ניו יורק משלוחים מהיום להיום, ומצד שני למנוע משלוחים שיקחו מעל הזמן שמאפשר לשמור על טריות המוצר.

אפליקציה נוספת היא PickMeUp, שמאפשרת ללקוחות לבחור נקודת איסוף נוחה עבורם בסמוך לכתובתם. בנוסף, החברה פיתחה 18 אפליקציות שונות שיוצרות ממשק בין אתרי שופיפיי לבין חברות שילוח מובילות בישראל כגון HFD, תפוז, צ׳יטה ועוד. אפליקציות אלה חוסכות מהלקוחות את הצורך לנהל ממשקים נפרדים.

האפליקציה מסנכרנת באופן אוטומטי בין הזמנות בחנות שופיפיי לבין חברות השילוח. כאשר לקוח מבצע הזמנה, פרטי ההזמנה והמשלוח מועברים אוטומטית לחברת המשלוחים לטובת ביצוע המשלוח. כמו כן, האפליקציה מאפשרת לחנות להדפיס באופן אוטומטי תוויות משלוח עבור כל הזמנה, ולקבל עדכוני מעקב אחר החבילה. בין לקוחות החברה נמנים סודהסטרים, נסטלה, ניאופרם, קבוצת פוקס, קבוצת גולף ועוד.