בנוסף, במכשיר ישנה ספריית כותרי VR+MR ענקית, עם למעלה מ-100 יישומים חדשים שיגיעו ל-Meta Quest 3 עד סוף השנה. למעלה ממחצית מהאפליקציות הללו הן חדשות לגמרי, לצד שדרוגים ותכונות MR שיתווספו ליותר מ-50 אפליקציות שזמינות כעת בחנות Meta Quest.
לצד הקסדה, נחשף באירוע כלי בינה מלאכותית, שיאפשר למשתמשים לייצר מדבקות (סטיקרים) בהתאמה אישית, על בסיס פקודות טקסט. הכלי יושק כבר בחודש הבא באינסטגרם, מסנג'ר, וואטסאפ ובסטוריז בפייסבוק, ויהיה זמין תחילה באנגלית ובקרב קהלים נבחרים.
פיצ'ר נוסף שנחשף, וצפוי להגיע בקרוב לאינסטגרם כולל כלים חדשים לעיצוב מחדש של תמונות בעזרת AI. משתמשים יוכלו לערוך ולסגנן מחדש את התמונות שלהם באמצעות שני כלים חדשים שיגיעו בקרוב לאינסטגרם: Restyle ו-Backdrop. בחברה הדגישו כי הם יסמנו כל תמונה שתיווצר בעזרת הכלים הללו, תוך ציון כי היא נוצרה תוך שימוש ב-AI.
בהמשך האירוע, מטא הכריזה גם על השקת המשקפיים החכמים שלה בשיתוף עם Ray-Ban - הדור הבא של משקפי ה-Ray-Ban Stories, המציגות יכולות AI חדשות, בפעם הראשונה במשקפיים חכמים, שיכללו - בפעם הראשונה במוצר מסוג זה, גם עוזר AI אישי.
בין יכולותיו של העוזר האישי - הענקת תשובות לשאלות, הצעות תוך כדי תנועה, וגם ביצוע פעולות באמצעות פקודות קוליות בלבד. המשקפיים יכללו גם אפשרות לתעד את נקודת המבט האישית דרכם, ובנוסף לאפשרות שיתוף תמונות וסרטונים ישירות לפייסבוק ולאינסטגרם - אנשים יוכלו לראשונה גם להעלות שידורי לייב ישירות מהמשקפיים.