טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR) נוחתת בסופר־פארם, ותאפשר חוויית קנייה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל. על ידי סריקה של המדף דרך מצלמת הסמארטפון לקוחות יוכלו לאתר את המוצרים שהם מבקשים לרכוש בצורה מהירה יותר, וגם לקבל עליהם מידע משלים שאינו מופיע על גבי המוצר. 

באמצעות טכנולוגיית ה־AR הלקוחות יראו דרך מצלמת הסמארטפון את המדף שלפניהם, יחד עם שכבה נוספת שתספק להם מידע רלוונטי על המוצרים. כך למשל, לקוחות יוכלו להגדיר שהם מחפשים מזון לתינוקות שאינו מכיל גלוטן, והמוצרים שאינם מכילים גלוטן יסומנו על המסך בסימון ירוק. 

באותו אופן ניתן יהיה לחפש במדף מוצרים המיועדים לעור רגיש או לשיער מתולתל, והסימון שלהם יוצג על המסך בין המותגים שהתוכן שלהם כבר זמין בפלטפורמה: מטרנה, וולדה, ORAL B, האגיס, טרזמה, סימפל, דורקס, נורפן, אלטמן, דאב ואחרים.

מדובר בפיתוח של חברת הסטארט־אפ הישראלית weR, שכבר חתומה על פיתוח AR לחברת נטפליקס בסניפי ענקית הקמעונאות וולמארט שמטרתו לספק לילדים הצצה לדמויות מסדרת הילדים Waffles + Mochi ויכולת לייצר איתן אינטראקציה באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה.

מיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס ושיווק סופר־פארם אונליין: "בשורת טכנולוגיית ה־AR מגיעה למדף הקניות שלנו, ותשנה את חוויית הקנייה כפי שהכרנו אותה עד היום. מעתה נוכל להציע ללקוחות שלנו תוכן חדש ומשלים שאינו מופיע על גבי המוצר עצמו, בזמן שהם מתלבטים אם להתנסות במוצר ואיפה ניתן למצוא אותו". 

עמית ותומר צ'צ'ק, מייסדי חברת weR: "הפלטפורמה שפיתחנו מאפשרת להגדיל את המעורבות של הלקוחות בעת העמידה מול המדף בחנות, ולשדרג את חוויית הרכישה באמצעות תוכן חדש שילווה את תהליך הבחירה. אחרי שיתוף פעולה ראשון עם וולמארט בעולמות של תוכן, סופר־פארם היא הקמעונאי הראשון בישראל שאנחנו מטמיעים אצלו את הטכנולוגיה".