בעקבות התגברות תקיפות סייבר בשעת לחימה, חברת הגנת הסייבר הישראלית Pentera תספק לחברות חיוניות וגופים ממשלתיים במשק הישראלי בדיקה של משטח התקיפה הארגוני ללא עלות. צוות Pentera יבצע את כלל התהליך באופן עצמאי כך שלא תדרש הקצאת משאבים מצד הארגון הנבדק. הבדיקה תדמה מתקפת סייבר ותתבצע באופן בטוח, אוטומטי וללא הפרעה לפעילותו השוטפת של הארגון. 

במסגרת הבדיקה יזוהו הסיסמאות הארגוניות שדלפו לרשת ויעשה בהן שימוש על מנת לבדוק אם הן עלולות לשמש תוקף סייבר כאמצעי לפריצה למערכת הארגונית. כמו כן, יאותרו חולשות הסייבר על פני משטח התקיפה הארגוני החשוף לאינטרנט. בסיום הבדיקה יונפק דו"ח המפרט את חולשות הסייבר הדורשות תיקון לפי רמת קריטיות, רשימת הסיסמאות הארגוניות שדלפו לרשת ורמת המוכנות הכוללת של הגנות הסייבר של הארגון. הבדיקה תסופק לחברות ממגוון ענפים החיוניים לחוסן המשק והעורף בלחימה דוגמת בתי חולים, רשתות מזון, תחבורה, ממשל, ותשתיות ועוד. 

בימים אלו חברת Pentera מבצעת פניות יזומות לחברות שונות במשק על מנת להציע את השירות, וכמו כן ניתן להגיש בקשה לבדיקה דרך הלינק: https://go.pentera.io/iron-swords או בכתובת אימייל [email protected].

אמיתי רצון, מנכ"ל חברת Pentera: "מדינת ישראל חווה כעת את הימים הקשים ביותר שידעה ובמקביל נערכת לשבועות של לחימה. בעקבות העלייה המשמעותית בניסיונות מתקפות סייבר על גופים שונים במדינה החלטנו לקחת חלק במאמץ לחיזוק העורף ולשפר את מוכנות המשק בזירה זו".