קבוצת האקרים בשם SiegedSec טענה הערב (שני) בחשבון הטלגרם שלה כי היא פרצה למאגרי המידע של חברת התקשורת הישראלית בזק. חברי קבוצת התקיפה, שמוצאה ככל הנראה רוסי, פרסמו פוסט ארוך שכלל משחקי מילים ואזכורים לליל כל הקדושים. בתחילת הפוסט, הם כתבו כי "הפינוק" (Treat) הראשון של בזק היה הדלפה של מסמך ובו פרטיהם האישיים של 50 אלף בני אדם, אשר נטען כי הם לקוחות החברה. 

"הפינוק" השני שהוזכר היה פריצה לטענתם למכשירי החברה ברחבי הארץ. לא ברור לאיזו רמה של חדירה הם התכוונו ובאילו מכשירים בדיוק מדובר, אך הם טענו כי המכשירים המדוברים נמצאים גם בשגרירויות הונגריה, פינלנד וארצות הברית בישראל. בהמשך, כ"פינוק" שלישי, הם טענו כי השתמשו במערכות החברה כדי לשלוח מייל לכלל לקוחות בזק. "מקווי שתהנו מהפריצה המיוחדת הזו לקראת ליל כל הקדושים, יש לנו עוד הרבה מאוד דברים להמשך". 

את הפוסט הם סיימו בתיוג OpIsrael#, מבצע סייבר מתמשך של מתקפות סייבר מסוגים שונים, אשר מזוהים על ידי פעילים בודדים או כאלה השייכים לקבוצות האקרים בינלאומיות, או המזדהים איתם. היעדים של הפעילות הזו הם אתרי אינטרנט, ארגונים, חברות ואישים ישראליים. בשנים האחרונות, כחלק מ"המבצע" המדובר, נרשמו מספר מתקפות Ddos (מניעת שירות), פריצה למאגרי מידע והדלפת נתונים, השתלטות על אתרים והשחתתם.

מבזק נמסר כי אותר אירוע שהתרחש במערכות השייכות לספק חיצוני. המערכות אינן מחוברות למערכות בזק ונוגעות במספר מוגבל של לקוחות. האירוע נמצא בשליטה ובטיפול.