לנובו ישראל מכריזה על תחילת המכירות של ThinkPad X1 Fold, המחשב הנייד של לנובו עם מסך מתקפל, אשר עוצב כדי להציע ביצועי מחשב מלאים על שטח מסך גדול יותר של 16.3 אינץ', תוך שמירה על האולטרה-ניידות שהציע המחשב המקורי פורץ הדרך שהוכרז בשנת 2020.

בונים מציאות אלטרנטיבית: הפרויקט שמלמד את ילדי המפונים ליצור ב־AI
האקרים איראנים טוענים: הדלפנו מידע מאתר רשות הטבע והגנים

הדור הבא של ה-ThinkPad X1 Fold מציע גמישות, עוצמה וניידות - עם עיצוב דק יותר. העיצוב החדש מציע תצוגת OLED מתקפלת בגודל 16 אינץ' שגדולה ב-22% לעומת הדגם הראשוני, שלדה דקה יותר ב-25% ומסגרת דקה יותר, וכל אלו משתלבים יחד ויוצרים מראה אלגנטי עם מסגרת אלומיניום וכיסוי גב המיוצר מבד ארוג ממוחזר ב-100%.

Lenovo ThinkPad X1 Fold מגיע עם מסך OLED מתקפל ברזולוציה של 2560x2024 ויחס 4:3, בהירות של עד 600 ניט ותמיכה ב-HDR וב-Dolby Vision. הוא מציע Windows 11, מעבד אינטל עד core i7 שמתאים באופן דינמי את צריכת החשמל, שבב גרפי Iris Xe של אינטל, זיכרון RAM של עד 32 גיגה-בייט מסוג LPDDR5, אחסון SSD בנפח של 1 טרה-בייט וקישוריות Wi-Fi 6E  ו-5G  אופציונלי.

הדור הבא של ThinkPad X1 Fold מציע מקלדת ThinkPad בגודל מלא עם תאורה אחורית, TrackPoint ומשטח שליטה גדול, והיא פועלת כשהיא מחוברת או מנותקת מהמחשב בהתאם למצב העבודה. המקלדת יכולה להתחבר בצורה מגנטית לחלק התחתון של התצוגה בתצורת מחשב נייד קלאסי. 

ThinkPad X1 Fold  זמין כעת בארץ אצל משווקי לנובו ומחירו החל מ-18,500 שח. המוצר מסופק עם כל האביזרים המשלימים: מקלדת, סטנד ועט דיגיטלי.