והזוכה הוא: נטפליקס מפרסמת לראשונה נתוני צפייה של 6 חודשים

ענקית הסטרימינג פרסמה בפעם הראשונה את נתוני הצפייה לתקופה של שישה חודשים, והודיעה כי היא תפרסם את הדו"ח "What We Watched: A Netflix Engagement Report" פעמיים בשנה

סתיו נמר צילום: צילום פרטי
מסך טלויזיה לוגו נטפליקס
מסך טלויזיה לוגו נטפליקס | צילום: רויטרס

נטפליקס פרסמה היום (רביעי) בפעם הראשונה את נתוני הצפייה לתקופה של שישה חודשים. ענקית הסטרימינג הודיעה כי מעכשיו היא תפרסם את הדו"ח "What We Watched: A Netflix Engagement Report" פעמיים בשנה.

הדו"ח מכסה יותר מ-18,000 כותרים, המייצגים 99% מכלל הצפייה בנטפליקס, וכמעט 100 מיליארד שעות צפייה.

למעלה מ-60% מהכותרים של נטפליקס שיצאו בין ינואר ליוני 2023 הופיעו ברשימות עשרת המובילים השבועיות. למרות שדו"ח זה רחב יותר בהיקפו, המגמות המשתקפות בו דומות מאוד לאלו שברשימות עשרת המובילים, וכוללות:

סדרות על אהובים חוזרים כמו Ginny & Georgia, Alice in Borderland, The Marked Heart, Outer Banks, You, Queen Charlotte: A Bridgerton Story, XO Kitty and film sequels Murder Mystery 2 and Extraction 2.

פופולריות של סדרות חדשות כמו The Night Agent, The Diplomat, Beef, The Glory, Alpha Males, FUBAR and Fake Profile שמייצרות קהל עצום ואוהדים.

כמות הצופים בסרטים בז'אנרים השונים כולל The Mother, Luther: The Fallen Sun, You People, AKA, ¡Que viva México! and Hunger.

צפייה בתכנים שאינם באנגלית, שהניבה 30% מכלל הצפייה.

והנה עשרת הגדולים:

מנטפליקס נמסר כי "התוצאות אינן נקבעות על פי שעות צפייה בלבד. יש סרטים ותוכניות טלוויזיה מצליחות ביותר עם שעות צפייה נמוכות יותר וגם גבוהות יותר. הכל תלוי בשאלה האם סרט או תוכנית טלוויזיה ריגשו את הקהל. כדי להשוות בין כותרים עדיף להשתמש ברשימות 10 הטובות והפופולריות השבועיות שלנו, שלוקחות בחשבון זמני ריצה ותאריכי בכורה. זהו צעד גדול קדימה עבור 'נטפליקס' והתעשייה. אנו מאמינים שמידע הצפייה בדו"ח זה - בשילוב עם עשר הרשימות הפופולריות השבועיות שלנו - יעניק ליוצרים ולתעשייה תובנות מעמיקות יותר לגבי הקהלים שלנו".

תגיות:
נטפליקס
/
טלוויזיה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף