נטפליקס פרסמה היום (רביעי) בפעם הראשונה את נתוני הצפייה לתקופה של שישה חודשים. ענקית הסטרימינג הודיעה כי מעכשיו היא תפרסם את הדו"ח "What We Watched: A Netflix Engagement Report" פעמיים בשנה.

נתניהו תחת מתקפה בכנסת: "סייען חמאס, מחריב ישראל הדמוקרטית"
"שמענו פיצוצים לעתים קרובות": פרטים חדשים מהשבי של אמיליה אלוני בת ה-5

מדובר בדו"ח מקיף שכולל את התכנים שמנויי השירות צפו בהם במשך תקופה של שישה חודשים, בהם: שעות צפייה עבור כל כותר - מקורי ומורשה - צפייה במשך למעלה מ-50,000 שעות, תאריך הבכורה לכל סדרת טלוויזיה או סרט של נטפליקס ונתונים שמתייחסים לזמינות התוכן ברחבי העולם.

הדו"ח מכסה יותר מ-18,000 כותרים, המייצגים 99% מכלל הצפייה בנטפליקס, וכמעט 100 מיליארד שעות צפייה.

למעלה מ-60% מהכותרים של נטפליקס שיצאו בין ינואר ליוני 2023 הופיעו ברשימות עשרת המובילים השבועיות. למרות שדו"ח זה רחב יותר בהיקפו, המגמות המשתקפות בו דומות מאוד לאלו שברשימות עשרת המובילים, וכוללות:

סדרות על אהובים חוזרים כמו Ginny & Georgia, Alice in Borderland, The Marked Heart, Outer Banks, You, Queen Charlotte: A Bridgerton Story, XO Kitty and film sequels Murder Mystery 2 and Extraction 2.

פופולריות של סדרות חדשות כמו The Night Agent, The Diplomat, Beef, The Glory, Alpha Males, FUBAR and Fake Profile שמייצרות קהל עצום ואוהדים.

כמות הצופים בסרטים בז'אנרים השונים כולל The Mother, Luther: The Fallen Sun, You People, AKA, ¡Que viva México! and Hunger.

צפייה בתכנים שאינם באנגלית, שהניבה 30% מכלל הצפייה.

והנה עשרת הגדולים:

The Night Agent: Season 1
 
Ginny & Georgia: Season 2
 
The Glory: Season 1 // 더 글로리: 시즌 1
 
Wednesday: Season 1
 
Queen Charlotte: A Bridgerton Story
 
You: Season 4
 
La Reina del Sur: Season 3
 
Outer Banks: Season 3
 
Ginny & Georgia: Season 1
 
FUBAR: Season 1

מנטפליקס נמסר כי "התוצאות אינן נקבעות על פי שעות צפייה בלבד. יש סרטים ותוכניות טלוויזיה מצליחות ביותר עם שעות צפייה נמוכות יותר וגם גבוהות יותר. הכל תלוי בשאלה האם סרט או תוכנית טלוויזיה ריגשו את הקהל. כדי להשוות בין כותרים עדיף להשתמש ברשימות 10 הטובות והפופולריות השבועיות שלנו, שלוקחות בחשבון זמני ריצה ותאריכי בכורה. זהו צעד גדול קדימה עבור 'נטפליקס' והתעשייה. אנו מאמינים שמידע הצפייה בדו"ח זה - בשילוב עם עשר הרשימות הפופולריות השבועיות שלנו - יעניק ליוצרים ולתעשייה תובנות מעמיקות יותר לגבי הקהלים שלנו".