חברת זירו נטוורקס (Zero Networks), ספקית מובילה של פתרונות Zero Trust לאבטחת רשת וזהויות משתמשים, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס B בסך של 20 מיליון דולר, לאחר צמיחה של פי 5 בהכנסות החוזרות שלה במהלך 2023. את סבב הגיוס הובילה קרן הון הסיכון האמריקאית U.S. Venture Partners (USVP) והשתתפו בו היזם דימיטרי אלפרוביץ', מייסד CrowdStrike וה-CTO לשעבר שלה, וכן המשקיעים הקיימים Venrock, CyberArk, F2 Capital ו-Pico Venture Partners.

זירו נטוורקס נוסדה בשנת 2019 וגייסה מהקמתה 45 מיליון דולר במצטבר. את החברה מנהלים בני לקונישוק המנכ"ל ואמיר פרנקל ה-CTO, והיא מעסיקה 45 עובדים, 32 מהם בתל-אביב, והיתר במשרדים בארה"ב ובאירופה. ההון שגויס יתמוך בצמיחה המואצת של החברה, וישמש בין השאר לגיוס עובדים נוספים בתחומי הפיתוח, השיווק והמכירות.

זירו נטוורקס פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר – כיצד למנוע מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. פתרונות סגמנטציה קיימים המתמודדים עם בעיה זו הם מורכבים מאוד להטמעה וניהול, ולעיתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה. לעומתם, Zero Networks פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי.

עבור ביצוע פעולות רגישות ברשת, בפרוטוקולים שעלולים לשמש גם תוקפים כדי לנוע ממחשב למחשב, המשתמשים נדרשים לאימות רב שלבי. באופן זה זירו נטוורקס מפחיתה למינימום את הנזק האפשרי של מתקפות סייבר – באופן אוטומטי לחלוטין וכמעט ללא מגע אדם בביצוע ההטמעה והניהול השוטף.

בנוסף, הפלטפורמה של זירו נטוורקס מספקת לעובדים גישה מאובטחת מרחוק לנכסי הארגון בכפוף לעקרונות Zero Trust תוך ביצועי רשת מקסימליים. המודל העסקי של החברה מבוסס על מכירת מנויים בפורמט תוכנה כשירות ענן (SaaS).

זירו נטוורקס צברה רשימה מגוונת של לקוחות בארה"ב, אירופה והמזרח התיכון, ובכללם בנקים מסחריים ובנקי השקעות גלובליים, קמעונאים גדולים מארה"ב, תאגידי ייצור גדולים, חברה גלובלית לספנות מכולות, בתי חולים, משרדי עורכי דין, חברות בנייה וטלקום וכן מוסדות במגזר הציבורי.

בני לקונישוק, מנכ"ל Zero Networks: "עקפנו באופן דרמטי את יעדי הצמיחה שהצבנו לעצמנו, ואנו שמחים על ההשקעה בהובלת USVP שתאפשר לנו להגדיל את הצוות בשלב מוקדם מהצפוי על מנת לתמוך בהמשך צמיחת החברה. ההשקעה מעידה על ההישגים של כלל הצוות ועל מחויבותו יוצאת הדופן ללקוחות ולשותפים שלנו".

דימיטרי אלפרוביץ', מייסד משותף ו-CTO של חברת CrowdStrike: "בעולם אבטחת הסייבר יש למעשה רק שני שווקים גדולים אמיתיים. היתה לי זכות גדולה להשתתף בשיבוש הראשון שבהם: שוק אבטחת נקודות הקצה. כעת, אני נרגש לסייע לזירו נטוורקס לחולל מהפכה בשוק השני שבשל לשיבוש, והוא אבטחת רשתות".

דפינה טונצ'בה, שותפה, U.S. Venture Partners: "הקרן שלנו רשמה הצלחות מוכחות בהשקעות בסטארט-אפים המצליחים ביותר בישראל בתחום אבטחת הסייבר, ואנו שמחים על הצטרפות זירו נטוורקס לפורטפוליו שלנו. אנו מזהים את הפוטנציאל העצום שטמון בגישה של החברה לאבטחת רשתות. הצמיחה המרשימה שלהם השנה ושביעות הרצון של הלקוחות משקפות את ההשפעה שלה על שוק אבטחת הסייבר".