יצרנית מדפסות התלת מימד הישראלית, סטרטסיס, הדפיסה חנוכיה ייחודית למען משפחות החטופים עם הכיתוב "עכשיו!", שהוצבה באנו מוזיאון העם היהודי ושימשה את המשתתפים בטקס הדלקת נרות חנוכה שנערך בסימן הצדעה לגיבורות ולגיבורי "חרבות ברזל" ולחוסן ולגבורה היהודיים, ושודר בזום לקהילות יהודיות בעולם.

בין הנוכחים באירוע המרגש היו שגריר ארה"ב, ג'ייקוב לו שאמר: "אלו ימים של מלחמה וקושי אך אלו גם ימים של חגיגה שמזכירים לנו שגם לאחר משבר מגיעים ימים יפים יותר ואת זה אנו חייבים לזכור, האנשים פה הם הסיבה שאנו יכולים להיאחז בתקווה הזו". את האירוע פתחה אירינה נבזלין, יו"ר דירקטוריון מוזיאון העם היהודי. בין האורחים הרבים: פרופ' קרין נהון ואיתן הרצל, ממקימי החמ"ל האזרחי.

החנוכייה שייצרה סטרטסיס הודפסה בטכנולוגיית POLYJET על ידי מדפסת J4100 המדפסת הגדולה ביותר בליין מדפסות MULITICOLOR MULTIMATERIAL. היא יוצרה באופן ייעודי במטה חברת סטרטסיס בקיריית המדע ברחובות והוצבה לפני שהועברה למוזיאון בלובי החברה על רקע תמונות כל החטופים.

החנוכייה הודפסה בטכנולוגיית POLYJET על ידי מדפסת J4100 המדפסת הגדולה ביותר בליין מדפסות  MULITICOLOR MULTIMATERIAL. בטכנולוגיית זו המדפסת בפולימר נוזלי המותז כטיפות על המגש כדי ליצור שכבת חומר דקה. השכבה מתמצקת ומתקשה באמצעות קרינת UV, וכך נבנה התוצר הסופי, שכבות־שכבות.