הכתבה נכתבה בשיתוף KRATZA

כותבת המאמר: רייצ'ל ברוק

ובכן, יש חברה אחת בישראל שיכולה להביא אתכם למקום הזה – וקוראים לה חברת KRATZA.

בראיון שערכנו עם מנכ"ל החברה, דוד פבצוב, שהוא בעצמו מומחה שיווק לפלטפורמת הגוגל. ניסינו להבין מה מסתתר מאחורי המוטו הנכסף שמבטיח לכל הלקוחות הצלחה מסחררת שאפילו יכולה להישמע מעט כהבטחה מופרכת (כי הרי בואו נהיה כנים – איך אפשר להבטיח לכולם את המקום הראשון כשכל כך הרבה אנשים ועסקים מתחרים עליו???)

איך מסביר מנכ"ל חברת KRATZA את הצלחתו בקידום אתרים אורגני?
"לפני לא מעט שנים ישבתי בתור סטודנט באחת המכללות המובילות בתחום השיווק בארץ, וחלמתי לפתוח חברת פרסום שתצליח להביא את לקוחותיה למקומות הראשונים בגוגל ובכך להבטיח קידום אתרים אורגני מוצלח ואפקטיבי בכל הנישות העסקיות. כשדיברתי עם המרצים שלי על הרעיון הזה תחילה, הם הסתכלו עלי כמו על כל סטודנט צעיר שיש לו חלום, רק שתוך שנתיים בלבד גרמתי להם להבין שהם טעו בשיקול דעתם כלפי, כשאת חלקם העסקתי כבר בפרויקטים הפרטיים שאותם אני ניהלתי. זה קרה בשנה השנייה שלי ללימודים כשהעסק היה קיים כבר קרוב לשנה וכשנכנסו לעבוד איתי 2 חברות האמבולנס הגדולות בישראל.

גאון גוגל או איש עסקים מצליח? מי אתה דוד פבצוב?
כשמסתכלים על דוד פבצוב, אי אפשר שלא לשים לב לכריזמה הרחבה שלו ולאופן שבו הוא מדבר על פיתוח עסקים, והאמת שאין זה מפתיע, כי בעברו הוא גם ניהל חברות משלוחים והיה בעלים של מספר חנויות אינטרנטיות שבגללן החליט לפתח את המקצועיות שלו בעולם השיווק ולגשת לקורס מקצועי בתחום קידום אורגני בגוגל.

"אני מאוד מאמין בעולם האינטרנט ובמיוחד בשיווק בפלטפורמות החמות והרותחות בעלות מיליוני כניסות מדי יום" – מציין דוד פבצוב בראיון עמנו. "כבר לפני יותר מעשור כשזיהיתי את תחום בניית האתרים והפלטפורמות המתפתחות כמו גוגל ופייסבוק – ידעתי שהעתיד העסקי שלי יהיה תלוי בעולם הזה", רק שכמו הרבה בעלי עסקים, גם לי לא היה שום ידע קודם אודות שיווק ופרסום ווירטואלי ולכן החלטתי לקחת שנתיים מחיי ולהשקיע את כל כולי בידע הנכסף הזה, מה שהביא איתו רעיון עסקי חדש וזה לפתח את חברת הפרסום שלי שמתמקצעת בעיקר בקידום אורגני בגוגל!

למה דווקא קידום אורגני? מה רע ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק?
"אני לא אמרתי שיש משהו רע בפלטפורמות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טיק טוק, אבל אני חד משמעית האמנתי שאפשר לשווק את העסק מבלי להוציא שקל אחד על תקציב ממומן בחודש. כל הרעיון מאחורי הקידום האורגני, זה שאנחנו מצליחים לקדם את האתרים של הלקוחות שלנו למקומות הראשונים בגוגל – כך שהם צוברים טראפיק מסוים (מה שמקנה להם חוזק מבטיח לשמור על מקומם הגבוה בגוגל לאורך זמן!).

כבר בהיותי סטודנט, עליתי על השיטה שמצליחה להביא אתר למקומות הראשונים בגוגל תוך חצי שנה בלבד – ואני לא מבטיח שהתהליך הזה יהיה פשוט או זול. אבל, מה שאני כן מבטיח, זה שהתוצאה תגיע תוך חודשים ספורים בלבד! וכשאתם תתחילו לקבל לידים בלתי פוסקים מהאתר שלכם, אז אתם תאמינו!

ואני חוזר ואומר זאת פעם נוספת – אין שום בלופים מאחורי השיטה! עם עבודה מקצועית והרבה מאוד שעות עבודה במשך כל יום – גם האתר שלכם יוכל להיות במקומות הראשונים בגוגל, להיחשף לקהל אנשים רחב מדי כל יום ולהביא לכם לידים! לידים חמים ורותחים שחלקם הגדול גם יסגרו איתכם עסקה!"

אז מה עומד באמת מאחורי הרעיון של להיות במקומות הראשונים בגוגל?
למי שהמונח "קידום אורגני" חדש לו, אז אתם צריכים להבין כי מדובר בתהליך מקצועי שאותו יכול לבצע רק מקדם אורגני מוסמך עם ניסיון רב שנים לצד צוות איכותי של כותבי תוכן מומחים שיוכלו כולם ביחד לגרום לגוגל לדרג דווקא את האתר שלכם ולמקם אותו במקומות הראשונים.

איך עושים את זה? המומחים של KRATZA טוענים שהם עושים זאת עם עבודה רבה מאוד!
הרעיון שמבוסס מאחורי השיטה, אומר שאתם צריכים לבנות אתר כל כך מקצועי שיכיל הרבה מאוד תוכן רלוונטי בנושא, וכשגוגל יזהה שלאתר שלכם יש הרבה מאוד תוכן וטראפיק גבוה של אנשים שקוראים את התוכן הזה – אז מקומכם בעליתה צפוי להיות מובטח!

כתבות מקצועיות עם תכנים רלוונטיים לתחום שאותו אתם מציעים עם אופטימיזציה מקצועית לאתר שלכם! זה בדיוק מה שיצור לדף שלכם את הדירוג החזק והיציב שיגרום לו להופיע במקומות הראשונים של גוגל – איפה שהקהל נמצא תמיד ברגע שהוא מחפש שירות מסוים עם מילות המפתח הדרושות!

גם אתם מעוניינים להופיע במקום הראשון בגוגל? בואו לעבוד עם המומחים שלנו בחברת KRATZA – פרסום וקידום אתרים בגוגל עם תוצאות מובטחות! www.kratza.co.il 

הכתבה נכתבה בשיתוף KRATZA