לנובו הכריזה באירוע החדשנות הבינלאומי בארצות הברית, CES 2024, על מוצרי ThinkBook חדשים ואביזרים לשוק העסקים הקטנים והבינוניים (SMB), עם תכונות חדשניות, עיצובים חכמים ושיפורי AI PC.

"גלנט כינה את העזתים 'חיות אדם'": עדכונים שוטפים מהאג
העיתוי קריטי: המערכה בצפון תתרחב כעת? "עדיף לתכנן מכה עוצמתית"

כל מחשבי ה-ThinkBook שמוכרזים כוללים את מעבדי ה-Core Ultra של אינטל ואת Copliot כחלק מ-Windows 11 והם מגדירים את אחד מהשינויים המשמעותיים ביותר בארכיטקטורת המחשוב האישי בשנים האחרונות. עם חדשנות ה-AI PC בכל החזיתות, ה-ThinkBook של לנובו מוביל דור חדש של פרודוקטיביות ויצירתיות. מעבדי ה-Core Ultra של אינטל כוללים מאיץ בינה מלאכותית מובנה הנקרא יחידת עיבוד עצבית (NPU) המאפשר האצה חסכונית עבור תזרימי עבודה מבוססי בינה מלאכותית.

ה-ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid החדש הוא פתרון היברידי גמיש עם מערכת שבסיסה מחשב נייד שכוללת גם טאבלט שיכול לעבוד באופן עצמאי או משולב, כדי לעבור בצורה חלקה בין עבודה במצב טאבלט או מחשב נייד. הפתרון מציע חידוש ייחודי בכך שהוא מספק חוויה היברידית המשלבת עבודה עם מערכת Windows ומערכת Android. 

ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid מאפשר למשתמש לעבור מהמחשב הנייד לטאבלט, ובחזרה, באופן חלק. הוא מורכב משני מוצרים: מערכת בסיסית מבוססת Windows של מיקרוסופט וטאבלט, שיכולים לתפקד בנפרד כשני מכשירים או לעבוד יחד כמחשב נייד, כך שמשתמשים יכולים לעבור בין Windows 11 ל-Android בקלות. המחשב מורכב למעשה מ-ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid Station בו ניתן להשתמש באופן עצמאי כאשר הוא מחובר לצג חיצוני, ומ-ThinkBook Plus Gen 5 Hybrid Tab שניתן לניתוק ולשימוש באופן עצמאי.

ה-ThinkBook 13x Gen 4 SPE הוא מחשב קונספט מהפכני שמוביל מגמה של כיסויים חכמים משתמשים יוכלו להתאים באופן אישי את תצוגת הכיסוי החיצוני עם דוגמאות שונות, וליצור נייד עם מראה ייחודי. המחשב מציע תמיכה בעד אלף תמונות שונות. המעטה העליון עם הצבעים המשתנים לא ישפיע על חיי הסוללה של המחשב, וגם שהוא כבוי, תצוגת המכסה תוכל להמשיך ולהשתנות. 

 ThinkBook 14 i Gen 6+ הוא נייד רב עוצמה, רב תכליתי וחכם עם תצוגה מדהימה בגודל של עד 14.5 אינץ' ברזולוציית 3K שכולל מחבר הרחבה גרפית (TGX) לתמיכה בתחנת העגינה החדשה, המגבירה את עוצמת הבינה המלאכותית של המחשב. 

ThinkBook Graphics Extension היא תחנת עגינה חכמה המתחברת ל-+ThinkBook 14 i Gen 6 באמצעות  מחבר TGX. התחנה פותחה בשיתוף פעולה בין לנובו ל-NVIDIA, והיא תומכת בכרטיסים גרפיים שולחניים ברמה של עד GeForce RTX של NVIDIA שיכולים להגביר משמעותית את כוח המחשוב של הבינה המלאכותית בשילוב עם מעבד Core Ultra של אינטל, ורתימה של תכונות בינה מלאכותית. כרטיסי ה-TGX הוא פתרון משותף אידיאלי עבור סביבות שולחן עבודה במקום העבודה שהעובדים בהן מתחלפים, כך שכל אחד מהם יכול לחבר את הנייד ThinkBook14 שלו ולקבל גישה, בעת הצורך, לכוח הנוסף הדרוש למשימות עתירות גרפיקה או מבוססות בינה מלאכותית.

בנוסף, לנובו מציגה את Mechanical Energy Harvesting Combo – מוצר קונספט המשתמש בתנועה מכנית וקרינת שמש כדי להפעיל עכבר ומקלדת, מה שמבטל את הצורך בטעינה חיצונית. העכבר והמקלדת מעוצבים באופן ארגונומי כדי להבטיח נוחות שימוש. המוצר תומך גם בחיבור אלחוטי באמצעות Bluetooth וגם דונגל 2.4 גיגה-הרץ, מה שמבטיח קישוריות למספר מכשירים. מוצר הוכחת היתכנות זה הוא פתרון חדשני המתאים למחויבותה של לנובו ליישם במוצריה תמיכה רבה יותר בקיימות.