סיקרתי בעבר אוזניות של חברת JLab האמריקאית, חברה המוכרת בזכות מוצרי האודיו  שלה, הנמכרים במחיר נגיש. בסוף חודש אוגוסט האחרון, בתערוכת הטכנולוגיה IFA בברלין, הציגה JLab את ה-JBuds Mini. מדובר באוזניות קטנות במיוחד, המגיעות גם עם מארז נשיאה קומפקטי ותג מחיר של 200 שקל.

עיצוב ושליטה: JBuds Mini – כמו מחזיק מפתחות

מה שמייחד את ה-JBuds Mini הוא המראה הקומפקטי שלהן ושפתחתי את האריזה שלהן, הבנתי כמה הן קטנות. האוזניות עצמן קטנות מאוד לעומת אוזניות אחרות, הן שוקלות רק 3.3 גרם ולמרבה הפלא הן נוחות באוזניים וכמעט לא מורגשות. מה שכן, המבנה המיניאטורי שלהן, אומנם יפה ודיסקרטי באוזניים, אבל הוא גורם לנגיעות לא מכוונות במשטח המגע שלהן, כך שפעמים רבות הפעלתי/עצרתי בטעות שירים שניגנו.

האוזניות ומארז הנשיאה מגיעים בצבע תואם: תכלת, ירוק בהיר, שחור, אפור וורוד. מארז הנשיאה מרגיש כמו מחזיק מפתחות והוא שוקל רק 18.5 גרם. JLab מצרפת בערכה מתאם, שמאפשר לחבר אותן למחזיק המפתחות. האוזניות עצמן עמידות לזיעה ואבק בתקן IP55.

ניתן לשלוט דרך משטח המגע באוזניות בכל היכולות החשובות: ניגון/עצירה, מעבר שיר קדימה/אחורה, מעברי פרופיל באקולייזר וכמובן ווליום. ניתן לבצע התאמה לכפתורים דרך האפליקציה של החברה ובנוסף לבצע התאמות לאקולייזר וגם להשתמש ביכולת להגבלת הווליום עבור שמיעה בטוחה יותר. מה שחסר באפליקציה, היא יכולת לראות באחוזים את מצב הסוללה של האוזניות, יש רק מד המספק חיווי כללי ואין בכלל חיווי למצב הסוללה של מארז הנשיאה. בשביל לדעת את מצב הסוללה במארז, צריך להסתכל על נורה פצפונת הנדלקת באדום שהסוללה מגיעה למצב קריטי.

האוזניות גם תומכות בחיבור מולטיפוינט (חיבור לשני מכשירים במקביל) והוא עבד היטב. בנוסף, יש אופציה בשם Be Aware המאפשרת להיות מודעים לסביבה. אין כאן חיישן העוצר את השיר באופן אוטומטי שמסירים את האוזניות מהאוזניים וגם אין יכולת סינון רעשים אקטיבית (ANC).

סוללה: JBuds Mini – כמעט יום של מוזיקה

זמן הסוללה של האוזניות עומד על 5.5 שעות, שזה מכובד מאוד לאוזניות בגודל הזה.  יחד עם מארז הנשיאה מקבלים 20 שעות. טעינה של 15 דקות תספק שעה בודדת של מוזיקה.

בדרך כלל יצרניות מצרפות לערכה של האוזניות כבל טעינה קצר, כזה שכולל מצד אחד חיבור USB-C ומהצד השני USB-A. לשמחתי, כאן צורף כבל USB-C ל-USB-C.

מחיר: 200 שקל (יבואן רשמי ביקונקט)

בשורה התחתונה, ה-JBuds Mini הן הפתעה מוצלחת. הן נוחות, קטנות ונשמעות טוב. הן לא עמוסות בתכונות כמו אוזניות יקרות יותר, אבל הן מפצות על כך במראה הצבעוני והקומפקטי מאוד שלהן.

לחצו כאן לכתבות נוספות באתר The Gadget Reviews