חברת פלאפון הודיעה על השקת טכנולוגיית ה- eSIM. מדובר בבשורה של ממש ללקוחות הסלולר, שכן לצד הקידמה הטכנולוגית, מדובר במהלך שינגיש לציבור את אפשרות הבחירה בספק הסלולר ויהפוך את חווית השימוש לנוחה וקלה יותר. השימוש ב- eSIMיתאפשר ללא עלות במכשירים תומכי טכנולוגיית eSIM ביניהם דגמי האייפון (החל מאייפון 11), הגלקסי (החל מ-S20) וה-FLIP (החל מה-FLIP 3).

מדובר בטכנולוגיה חדשנית של צ'יפ חכם אוניברסלי מובנה במכשיר הנייד המאפשר להתחבר למפעיל הסלולרי ללא צורך בהכנסת כרטיס סים פיזי. השימוש בטכנולוגיה מאפשר הקטנה של המכשירים ואטימות טובה יותר שלהם מפני רטיבות ואבק. בין יתרונות השימוש בטכנולוגיית ה eSIM: נוחות וחסכון בזמן כיוון שהטכנולוגיה כבר מוטמעת במכשיר וניתן להתחבר וירטואלית מרחוק למפעיל הסלולרי, כמו גם הפעלה קלה ונוחה באמצעות סריקת קוד QR.

השימוש ב-eSIM של פלאפון, המתאפשר ללקוחות קיימים וחדשים, יעשה ישירות באמצעות סריקת QR באתר החברה ללא צורך להמתין לקבלת כרטיס סים פיזי, או להתקשר לשירות הלקוחות ולדבר עם נציגי החברה. ההצטרפות היא פשוטה ומהירה, כשכל לקוח יכול להיכנס לאתר פלאפון, לבדוק אם מכשירו תומך בטכנולוגיה ולהצטרף בקלות ללא עלות נוספת. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת גם להגדיר קווים נוספים על אותו מכשיר – דבר המיטיב בעיקר עם לקוחות עסקיים. לצד זאת תמשיך החברה לאפשר חיבור שעונים חכמים ל-eSIM.

"השקנו היום בישראל את הדור הבא של עולם הסלולר", אמר אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון והוסיף כי: "מדובר בבשורה טכנולוגית וצרכנית שמשנה את חוקי המשחק. מהיום הכוח עובר ללקוח - שיוכל לעבור בקלות, במהירות, באופן דיגיטלי וללא מתווכים, לחברה שמבחינתו היא עם איכות הרשת, מהירות הגלישה והשירות הטובים והאיכותיים ביותר". פלאפון השיקה את הטכנולוגיה החדשה, עם הצעה למצטרפים למסלול דור חמש עם eSIM הטבה של עד 300 ₪ לרכישת חבילות חו"ל. את ההטבה ניתן לממש דרך אתר פלאפון, ללא צורך להתקשר לשירות הלקוחות.