Cadence Design Systems, Inc הודיעה על השקת Platform Cadence® MillenniumTM Enterprise Multiphisics, פלטפורמת Digital Twin המבוססת חומרה/תוכנה להאצת ביצועים, המשמשת כפתרון לתכנון וניתוח מערכת מולטי-פיזיקלי. מוכוונת לאחת ההזדמנויות המשמעותיות ביותר לשיפור ביצועים ויעילות, מערכת דור-1 Cadence Millennium M1 מאיצה סימולציות High-fidelity Computational Fluid Dynamics (CFD). זמינה בתצורת ענן או באתר (on-premise). 

פתרון כולל זה משלב יחידות עיבוד גרפיות (GPUs) מספקים מובילים, חיבורים מהירים במיוחד, וחבילת תוכנת Cadence high-fidelity CFD שעברה אופטימיזציה לטובת האצת GPU ו-Generative AI. יחידות  Millennium M1 ניתנות לשילוב לתוך cluster מאוחד, המאפשר ללקוחות הגעה ללוחות זמנים חסרי-תקדים של יום אחד, וסקליביליות כמעט ליניארית בסימולציות של מערכות מכניות מורכבות. 

תכנון של מערכות מכניות, כך שיגיעו לרמות חדשות של ביצועים ויעילות, הפך לגורם בעל עדיפות מרכזית בתעשיות הרכב, החלל והבטחון, האנרגיה ומיכון מבוסס מכונות טורבו.  לדוגמה, על מנת להגיע לאופטימיזציה של ביצועים והקטנת פליטת גזי חממה, מתככני רכב ממוקדים בשיפור יעילות דלק, הקטנת שחיקה ורעש, והארכת טווח הנסיעה של רכבים חשמליים. הגדלת יעילות, הקטנת פליטת פחמן והפחתת תדירות התחזוקה הנדרשת הם בראש השיקולים של מהנדסי תכן בתעשיות החלל, הבטחון, והמיכון מבוסס מכונות-טורבו. חידושים בטכנולוגיית סימולציה מולטי-פיזיקלית הינם קריטיים להשגת יעדים אלה. ביצועים, דיוק, תכולה וכוח חישוב מואץ חיוניים על מנת לאפשר סימולציות Digital Twin, החוקרות יותר חידושי תכנון, ומספקות דרגת בטחון גבוהה יותר כי הפתרונות יתפקדו כמצופה לפני המעבר לפיתוח וניסוי של אבי-טיפוס.