רשת iStore, המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל משיקה שרות חדש וייעודי לכוחות הבטחון ומשפחותיהם.

הרשת תפתח את מעבדת התיקונים באזור המרכז בימי שישי (מעבדת השירות בסניף הדגל ברוטשילד, ת״א) לאורך כל חודש מרץ, בעבור כוחות הבטחון ומשפחותיהם בלבד.  במסגרת השרות הייעודי: מכשירים יטופלו באותו היום בהתאם לזמינות ואופי התקלה, תינתן אפשרות לקבלת מכשיר חלופי של Apple ללא עלות, יינתן שרות חידוש ורענון למכשיר, לצד ניקוי מאבק – ללא עלות. בנוסף, צוות המעבדה יהיה זמין באופן בלעדי לאנשי ונשות כוחות הביטחון. הם ציינו עוד כי על מנת לאפשר מתן מענה איכותי לכלל הפונים, יש לבצע תיאום תור מראש באתר הרשת.

"מטרתנו היא להקל על לקוחותינו, שנמצאים רוב השבוע רחוק מהבית, וזקוקים לשירות אישי, נגיש וכזה שמתחשב בצרכיהם הייחודים" אומר חיים זגורי, מנכ"ל רשת iStore - שותפה ומשווקת רשמית של מוצרי Apple בישראל "הפננו צוות מעבדה ושרות לקוחות שיהיה זמין באופן בלעדי לאנשי ונשות כוחות הביטחון בכל אשר יזדקקו לו בתיקון או החלפה של מכשיר או של כל מוצר של Apple אחר"

זאת ועוד, רשת iStore משיקה פלטפורמה חדשה אשר תאפשר ללקוחות לאבחן את מוצר Apple שברשותם, ללא עלות, ולקבל עבורו את שירותי המעבדה הרשמיים מטעם Apple, מבלי לצאת מהבית או המשרד.

iStore, באמצעות פלטפורמת האבחון הרשמית של Apple ,  תאבחן את המכשיר שביד הלקוחות, ותאפשר להם לקבל חוות דעת לגבי מצבו הטכני של המכשיר (במכשירים נתמכים), מבלי לצאת מהבית או המשרד. 

"בפלטפורמת iStoreCare, תוכלו לקבל מידע מקיף בטרם תמסרו את מכשירכם למעבדת השירות שלנו, אודות המצב הטכני שלו תקופת האחריות והאם תוכלו להרחיב לו את האחריות באמצעות iStore. הפלטפורמה תאפשר לכם לראות את זמינות המלאי של החלקים הנפוצים למוצר Apple שברשותכם, מחיר החלק וזמני התיקון" מסבירים ברשת. לאחר האבחון, יתואם שליח, אשר יאסוף את מוצר Apple לפי בחירת הלקוח מה שיאפשר שירות מהיר ומקצועי עד הבית.

אם החלטתם לשדרג. באמצעות הפלטפורמה, לאחר בדיקת המוצר, יוכלו הלקוחות לקבל הצעת Trade-in משתלמת במיוחד , ועם ההחזר ניתן יהיה לרכוש מוצר חדש, מבלי לצאת מהבית.