העולם הולך לכיוון מנוי במקום רכישה וכעת חברת HP מציעה מודל משלה: ענקית הטכנולוגיה מתחילה בשירות מנוי השכרת מדפסת וציוד הדפסה חודשי. על פי התוכנית החברה תהיה מחוברת למצב המדפסת, והיא תשלח אליכם דיו ונייר עוד לפני שאזלו. 

התוכנית מתחילה בעלות של 7 דולרים לחודש עבור הדפסת 20 עמודים, ועשויה להגיע גם ל-36 דולרים בחודש שמקנים הדפסת 700 עמודים. אם תעברו על הקצאת הדפים החודשית, HP תוסיף עלות של דולר לכל 15 דפים נוספים.

תוכנית ההשכרה היא לשנתיים. מנוי שיחליט שהתוכנית אינה מתאימה לו, ייאלץ להחזיר את המדפסת בעצמו או באמצעות משלוח. ביטול לאחר נסיון ראשוני של 30 יום או לפני שנתיים מתחילת התוכנית, יאלץ את המנוי לשלם עמלה שעשויה להגיע עד 270 דולרים.

הרעיון למודל השכרת מדפסות נולד מתוך הרעיון שמדפסות הן סחורות מתכלות שמאבדות מערכן, ומעבר לעלות המכשיר עצמו, עלויות הדיו גבוהות מאוד, במיוחד לארגונים המדפיסים כמויות משמעותיות. התוכנית עשויה להתאים גם לאלה שאינם מעוניינים לרכוש מדפסת ומחסניות דיו, ומעדיפים שהציוד יגיע עד אליהם באופן שוטף.

אלא שבחברה עדיין לא התייחסו לסוגיות האבטחה של המדפסת: חברת HP מכורח המנוי, תהיה מחוברת למדפסות אונליין, ועלולה, תיאורטית לפחות, גם להיחשף לחומר המודפס. החברה אף רמזה על כך במדיניות הפרטיות שלה שאומר הכל: "ייתכן שהמידע שלכם יוצלב עם מידע אחר שנאסף עליכם על ידי חברות אחרות כחלק מהסכמים לשיתוף מידע שעליהם חתמה".