בשנים האחרונות עולם התעסוקה עובר שינויים, עבודה היברידית היא דבר מוכר ומעבר בין מקומות עבודה לא מתרחש לעיתים רחוקות, דבר המחייב את המעסיקים לשמור בתקופות מסוימות על אטרקטיביות בפני העובדים שלהם.

מתוחכמים, אבל הישראלים יותר: נחשפה דרך הפעולה של קבוצת ההאקרים המתוחכמת
אפל משחררת את גרסת ההפעלה החדשה – עם שינויים מלהיבים

על-פי דו"ח הלמ"ס משנת 2022, הישראלי הממוצע מחליף כ-5 מקומות עבודה לאורך חייו, לעומת 2.7 בלבד בשנות ה-90. מגמה זו נובעת משילוב של גורמים, ביניהם התקדמות טכנולוגית, גלובליזציה ורצון לעבודה מאתגרת ומספקת. כתוצאה מכך, עובדים נאלצים להתמודד עם חוסר ביטחון תעסוקתי ופיתוח מיומנויות חדשות באופן תדיר, ומעסיקים מתקשים למצוא עובדים איכותיים ולשמור עליהם לאורך זמן.

כדי להתמודד עם אתגרים אלו, נוקטים חלק מהמעסיקים בשלל פעולות על מנת לשמר את עובדיהם הקיימים ולמשוך עובדים פוטנציאליים. הטבות מסורתיות כמו מסיבות מושקעות וחופשות מפנקות אינן מספיקות עוד, והמעסיקים מחפשים פתרונות חדשניים ויצירתיים.

הסטארטאפ הישראלי Payro חושב שהפתרון האפשרי הוא תשלום משכורת גמישה. שיטת התשלום שהפכה לפופולרית במיוחד ברחבי העולם מאפשרת למיליוני בני אדם לקבל את שכרם לפני סוף החודש, ועל פי תחזיות, מצב זה יהפוך לסטנדרט העולמי עד שנת 2030.

Payro – שיתוף פעולה עם AllJobs

Payro הוא סטארטאפ פינטק המציע פלטפורמה למעסיקים לשלם את המשכורת בצורה גמישה. החברה מאפשרת לעובדים למשוך את שכרם לפני מועד התשלום ומתי שהם זקוקים לו, מבלי לחכות ל-9 בחודש. דבר זה עוזר לעובד לשלם על חשבונות או לבצע רכישות שונות מבלי לפחד להיכנס למינוס. Payro מציעה לארגון מערכת המאפשרת לעובד לבצע משיכה עד ל-50% מהשכר שנצבר לו עד לרגע המשיכה. העובד נדרש לשלם עמלת משיכה של עד 8 שקל, כאשר המעסיק יכול לסבסד אותה.

Payro משתפת פעולה עם אתר חיפוש העבודה – AllJobs, המציע לחברות שמפרסמות דרכו להבליט את קיום השירות גם אצלם. "שיתוף הפעולה עם AllJobs הוא אבן דרך משמעותית עבור Payro שתאפשר לנו להגיע לקהל רב יותר של מעסיקים ועובדים במשק״, אומר אריאל יעקב, מנכ"ל ומייסד Payro. ״השימוש ב-Payro עוזר למעסיקים לחזק את הקשר והאמון עם העובדים שלהם וכך הם נהנים משימור עובדים טוב יותר, גיוס עובדים מהיר יותר ועליה בפרודוקטיביות מתוך תחושת שביעות רצון במקום העבודה״.

לחצו כאן לכתבות נוספות באתר The Gadget Reviews