הסמארטפונים של Nothing לא נמצאים ברף המחיר הגבוה מאוד, ועכשיו לסטארטאפ הטכנולוגי הבריטי יש סמארטפון במחיר נמוך יותר – Phone (2a). הסטארטאפ הכריז עליו היום (שלישי) במחיר המתחיל מ-1,350 שקל לגרסה הכוללת נפח אחסון של 128 גיגה וזיכרון עבודה (RAM) של 8 גיגה. גרסה יקרה יותר עולה 1,570 שקל והיא כוללת נפח אחסון של 256 גיגה וזיכרון של 12 גיגה. המכירה המוקדמת שמתחילה היום (רביעי) אצל היבואנית הרשמית – רשת באג, כוללת אוזניות CMF Buds Pro במתנה. הסמארטפון צפוי להגיע לרוכשים כבר ב-12 במרץ.

פתרון מהחלל: פלאפון עושה סוף לבעיות הקליטה בסמארטפונים
רכשתם Galaxy S24? אלו הדברים שאסור לכם לפספס במכשיר

גם ה-Phone (2a) מגיע בעיצוב הרטרו המאפיין את מוצרי החברה, הכולל גב שקוף, תאורה הנדלקת באזורים ובקצבים שונים (Nothing קוראת לה Glyph) ועם הממשק המעוצב בגוונים כהים. בשביל לבדל את הדגם החדש משאר הסמארטפונים של החברה, היא עיצבה את מערך המצלמה המזכיר זוג עיניים. היא הציבה את המצלמות בתוך סליל ה-NFC בשביל ליצור את המבנה הזה, אשר לדבריה, הופך את המכשיר לעמיד יותר לנפילות.

Nothing phone (2a): ווידג׳טים חדשים

מערכת ההפעלה במכשיר היא אנדרואיד 14, עליה מולבש הממשק Nothing OS 2.5 עם 3 שנים של עדכוני תוכנה ו-4 שנים של עדכוני אבטחה. בגרסה החדשה – 2.5, נוספו עוד ווידג׳טים מעוצבים עם תצוגות והנפשות הניתנות להחלקה לרמות נוספות של מידע ואינטראקציות על מסך הבית. למשל, ווידג׳ט מקליט חדש המאפשר למשתמשים ליצור תזכירים קוליים תוך כדי תנועה. יש גם סטודיו טפטים המופעל על ידי AI, המאפשר התאמה של טפטים לבית ולמסך הנעילה.

המסך של הסמארטפון מגיע בגודל 6.7 אינץ׳ בטכנולוגיית AMOLED האיכותית המציעה צבעים עשירים ויש גם קצב רענון מסך של 120 הרץ, לתנועה חלקה בממשק. למסך תאורה של 1300 ניטים, אשר אמורה לאפשר לו צפייה באור שמש ישיר.

המעבד כאן הוא Dimensity 7200 Pro של MediaTek אשר תוכנן יחד עם Nothing במטרה לשפר את הביצועים שלו ולייעל את צריכת האנרגיה. המצלמה כוללת שני חיישנים של 50 מגה פיקסל, הראשי עם מייצב תמונה אופטי והשני לצילום רחב של 114 מעלות. מצלמת הסלפי מגיעה עם חיישן של 32 מגה פיקסל.

הסוללה מגיעה בקיבולת גדולה של 5000 מיליאמפר/שעה, כאשר היא אמורה לשמור על למעלה מ-90% מהקיבולת המרבית שלה לאחר 1,000 מחזורי טעינה, בערך שלוש שנים של טעינה יומית. המכשיר תומך בטעינה של 45 וואט, לא מהיר כמו הסמארטפונים של חלק מהיצרניות הסיניות. Nothing לא מצרפת מטען בתוך הערכה, אבל אם תרכשו כזה, אתם אמורים לטעון 50% אנרגיה בתוך 20 דקות. אין טעינה אלחוטית.

לאתר Gadget Review