חברת פלאריום (Plarium), המפתחת משחקי סלולר ומשחקי מחשב עם יותר מ -480 מיליון משתמשים ברחבי העולם, הודיעה היום כי היא חוגגת את שנתה החמישיתלהשקת המשחק המבוקש, RAID: Shadow Legends, עם פסטיבל משחקים מיוחדלמשך חודש שלם. מהיום ועד ל-4 באפריל, השחקנים יוכלו להשתתף בפעילויותמיוחדות במשחק, כולל חוויות מיוחדות שלא נראו קודם לכן.

אני מטא: התקלה המופלאה של פייסבוק
"אם זה יקרה - נגיע לסוף היצירה האנושית": כך הבינה המלאכותית תשנה את חיינו

ממועד השקתו ב-2019, המשחק הצליח להשיג מעל 2 מיליארד דולר בהכנסותומעל 100 מיליון הורדות בכל הפלטפורמות. לכבוד ההישג המרשים, השחקנים יזכולמתנה מיוחדת במשחק בתחילת האירוע. המשחק RAID: Shadow Legends הפךבזמן קצר לאחד ממשחקי ה-RPG הצומחים בעולם . משחק הפנטזיה מציע 700 לוחמים אותם ניתן לאסוף ב-15 עולמות שונים. 

"אנו אסירי תודה למיליוני האנשים שבחרו להקדיש את זמנם היקר לטובת RAID, והפכו לחברים פעילים בקהילת המשחק," אמר שרגא מור, המנכ"ל של Plarium. " פסטיבל הגיימינג נערך מתוך מחשבה על קהילת השחקנים, ואנו מקווים מאודשתהנו מהאירועים והחוויות הייחודיות שנספק עבורכם במהלך חודשהפסטיבל".

כמו כן,  במהלך הפסטיבל תושק דמות חדשה, מגיד העתידות המסתורי: "ארמנזהמופלא", שכישורו בנגינה משתווה רק לכישורי הלחימה שלו, והשחקנים יוכלו'לזכות' בדמות המוזיקאי הנודד באירוע פיוז'ן מיוחד. מתחם המשחק המרכזי יהפוךלקרנבל תוסס עם מוזיקה המייצרת חווית פסטיבל.

בנוסף לפעילויות במשחק, יתקיימו גם אירועי קהילה ייחודיים דוגמת תחרויותטריוויה, ותחרות אמנות של המעריצים. יוצג סרטון מרכזי לשחקנים שיראה אתההתרחשויות ואת ההישגים וההתקדמות של השחקנים במשחק בין ה-7 ל-28 במרץ ושל 18 החודשים שקדמו לכך. בנוסף לכך, יוצג סרטון אשר יציג את חוויותהשחקנים ב- CG COMMERCIAL.

המשחק RAID: Shadow Legends זמין למשתמשים ברחבי העולם באנגלית, גרמנית, רוסית, צרפתית, איטלקית, ספרדית, יפנית, סינית (פשוטה ומסורתית), קוריאנית, אוקראינית וטורקית. ניתן להוריד את Raid במכשירים ניידים דרך חנותהאפליקציות של App Store ו- Google Play Epic store, Steam או במחשב באמצעותפלטפורמת Plarium Play Launcher.