האוזניות האלחוטיות של חברת לנובו, ה-Lenovo go wireless anc, עם סרטיפיקציה של מיקרוסופט Teams, עושות בדיוק את מה ששמן מרמז, מאפשרות חופש תנועה ושקט נפשי - בין אם זה בעבודה או בדרכים.

האוזניות מתחברות למכשירים החכמים באמצעות מקלט USB-A Bluetooth, שעושה עבודה יוצאת מן הכלל, הן מבחינת מרחק ויציבות החיבור. אחד הפיצ'רים הכי טובים של האוזניות הוא הטכנולוגיות המתקדמות שהיא עושה בהן שימוש לביטול רעשים אקטיביים וביטול רעשים סביבתיים. משמעותי מאוד למי שעובד מהבית בזמן שיפוצים, או לעבודה מהדרכים בסביבה סואנת, השימוש באוזניות משפרת את חוויית השיחה וההאזנה באופן משמעותי. ללא קשר לרעשי הרקע.

מעבר ליכולת לסנן את הסביבה הסואנת, לאוזניות יש טווח אלחוטי של עד 30 מטר, כך שאתם לא חייבים להישאר צמודים למכשיר ויכולים אפילו להסתובב במשרד או בדירה בזמן השיחות. בנוסף, הוא מצויד בסוללה איכותית שמחזיקה עד 35 שעות עבודה ללא צורך בהטענה.

מעבר לעובדה שמדובר באוזניות מאוד איכותיות, הן גם יפות ומעוצבות כמו שצריך ומאוד נוחות על הראש, גם בסוגיית הגישה הם עמדו במבחן. בלחיצת כפתור אחד, הממוקם מעל האוזנייה השמאלית, אתם מקבלים גישה מהירה לקפוץ משיחה אחת לאחרת, או בין הפלטפורמות השונות שלכם.

מאחר ומדובר באוזניות שנועדו לעבודה רציפה או אפילו למטרת משחקים, אחד הדברים החשובים זה שנוכל לעטות אותן לאורך שעות במהלך היום, ללא כאבים או אי נוחות. הריפוד הנוח של האוזניות בהחלט עוזר בכך, וכמעט שלא תצטרכו להוריד אותן כדי להתרענן - אלא אם תרצו לחדש את הקשר לעולם החיצון. בנוסף, האוזניות מתכווננות, כך שאפשר לשים אותן על הראש משני הצדדים. יש גם פקדי צד אינטואיטיביים המאפשרים שליטה בעוצמת הקול, השתקה או קבלת שיחות והשהייה של המוזיקה. כך שהן עומדות בכל הדרישות.

מחיר מומלץ לצרכן החל מ-450 שקל