הבינה המלאכותית תופסת כמעט כל חלק בחיינו הטכנולוגיים: מצ'ט ג'יפיטי ועד יצירת תמונות וידאו בדמותכם ואפילו יצירת מצגות ובניית הרצאות. נראה שה-AI  הולך להישאר כאן לתמיד והוא משנה את חיינו גם אם לא ידעתם. אפל אמנם עדיין לא השיקה רשמית את הבינה המלאכותית, אבל ענקית הטכנולוגיה כבר שילבה את הבינה המלאכותית במכשירי האייפון, מבלי שידעתם.

אחד הפיצ'רים המשמעותיים ששולבו לאחרונה עומד לשנות את חייהם של חולים כרוניים שקולם נפגע, בהם אלה הלוקים בטרשת נפוצה שהולכים ומאבדים את קולם, חולי פרקינסון, אלצהיימר, פגועי ראש או אנשים שאיבדו את שמיעתם וקולם. כל אלה וגם אחרים יוכלו להשתמש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית שיוצרת מעין אווטאר-קולי שמקריא טקסטים ומדבר בקולם, כאילו הם דיברו.

האופציה הזו כאמור כבר קיימת במכשירי האייפון שלכם, בינתיים באנגלית בלבד, אבל באפל מתכוונים להרחיב את השירות גם לכל שפה אפשרית. איך תוכלו לעשות זאת שלב אחר שלב? הנה:
1. התהליך אורך כשעה לכן פנו לכם זמן והרבה סבלנות.
2. התמקמו בחדר שקט.
3. לחצו על הגדרות, נגישות וגללו מטה אל "קול אישי".
4. בחרו ב"יצירת קול אישי"
5. האייפון יזהה אתכם, ויבקש מכם להקריא בקול 150 משפטים. הפעילות עשויה להימשך כ-15 דקות.
6. לאחר מכן האייפון יצור במשך כמה שעות דמות קול אישית שלכם, בקולכם, שתוכל להקריא כמעט כל משפט אפשרי. כך, תוכלו להקליד משפטים פסקאות ואפילו הרצאות שלמות, והאייפון יקריא אותם – בקולכם.

נסו וספרו לנו בתגובות איך יצא!