קורס כניסה לעולם הסייבר עבור חיילות משוחררות: השנה קורס מעשי באבטחת מידע וסייבר בשיתוף חברת Microsoft פתוח גם לנשים אשר פונו מביתן, ללא הגבלה של מועד השחרור משירות צבאי/לאומי אזרחי.

תכנית ההכשרה מיועדה לחיילות משוחררות, השנה עם דגש לנשים אשר פונו מביתן, לנשים אלו אין הגבלות של מועד השחרור משירות צבאי/לאומי אזרחי. הקורס יינתן ללא עלות. התכנית מעניקה לבוגרות שלה כרטיס כניסה מהיר לעולם הסייבר ללא צורך בניסיון קודם וללא עלות כספית.

במהלך הקורס המשתתפות יכירו את עולם הסייבר, ילמדו על יסודות רשתות ותקשורת, מערכות הפעלה, מונחים ותהליכים באבטחת מידע, יסודות שרתים, וירטואליזציה ושירותי רשת, מערכות ניטור וניתוח איומים וסוגי התקפות. וכן, יקבלו כלים מקצועיים ופרקטיים ברמה הגבוהה ביותר, תוך התאמת התוכן הנלמד לדרישות בשוק העבודה כיום.

בוגרות הקורס יוכלו להשתלב בתעשייה בחברות שעובדות על מערכות ופלטפורמות ייחודיות לחברת מייקרוסופט (ומערכות נוספות). עמותת תפוח תלווה את כל אחת מהמשתתפות אישית משלב הכנת קורות החיים, דרך סדנאות הכנה לראיונות ושימוש בלינקדאין ועד לקבלה לעבודה בחברות הייטק.

סופיה לורבר בת 24: "כבר בשירות הצבאי התחלתי לחשוב במה אני רוצה לעסוק ואיך לבנות את העתיד שלי. היום יש מספר קורסים שיכולים לתת הכשרה, אבל העלות של הקורסים האלה גבוהה. אני בתור עולה חדשה וחיילת בודדה חיפשתי הזדמנות לכניסה לעולם הסייבר, תחום שמעניין אותי לעסוק בו. שמחה שקיבלתי הזדמנות להצטרף לקורס soc של עמותת תפוח ומיקרוסופט. אני מצפה ומתרגשת להתחיל, להכיר ולפתוח אופקים חדשים."

ענת צור, מנכ"לית עמותת תפוח: "השבוע בו מציינים את יום האישה הבינלאומי, פתחנו בקורס ייעודי לנשים בלבד בתחום הסייבר ואבטחת המידע (SOC) בשיתוף מיקרוסופט ומנהלת שער לעתיד. הקורס שניפתח מיועד לחיילות משוחררות ולנשים שפונו מביתן - במטרה לאפשר להן מקפצה לעולם הסייבר המתפתח. ההכשרה ללא תשלום ומעניקה למשתתפות כלים וידע שיאפשרו להן להיכנס לתפקידי אנליסטית SOC. "

עמותת תפוח פועלת ליצירת שוויון דיגיטלי בישראל.  העמותה פועלת ליצירת שוויון טכנולוגי בישראל באמצעות פיתוח והפעלת תכניות בסיסיות ומתקדמות בתחומי הטכנולוגיה, התעסוקה ופיתוח כישורי חיים ובכך לעזור לאנשים לשנות את מציאות חייהם.