קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, השיקה בישראל את Xiaomi 14 , הסנונית הראשונה מסדרת הדגל של חברת שיאומי. בקרוב יושק גם הדגם הבכיר בסדרה, דגם ה-Ultra.

דגם Xiaomi 14 שעוצב כסמארטפון קומפקטי בגודלו, מכיל את המעבד המהיר והמתקדם בעולם מבית קוואלקום,  תמיכה בדור 5, ומערך צילום מתקדם ביותר משולב AI, שכולל עדשות אופטיות מקצועיות של חברת Leica, יצרנית ציוד צילום מקצועי מהמובילות בעולם. 

Xiaomi 14 החדש מציג מפרט מתקדם: המעבד העוצמתי והמהיר בעולם בעל שמונה ליבות 3 Qualcomm Snapdragon 8 Gen המספק ביצועים מעולים ויעילות צריכת חשמל גבוהה יותר עם טכנולוגיית העיבוד המתקדמת ביותר. המכשיר מציע תמיכה מלאה בטכנולוגיית eSIM, נפח זיכרון אדיר של GB512 מסוג UFS4.0, בנוסף לזיכרון 12GB RAM מסוג LPDDR5X (המהיר היותר הקיים כיום להקטנת זמני שיהוי). 

Xiaomi 14 מכיל מסך אמולד LTPO בגודל 6.36 אינצ' ברזולוציה X12002670, עם בהירות שיא של 3000 ניטים (תצוגה ברורה באור שמש ישיר), צפיפות פיקסלים של 460ppi, קצב ריענון מסך אוטומטי120Hz  וקצב דגימת מגע עד Hz240 לחוויית צפייה ומשחק חלקה, ותמיכה מלאה במבחר טכנולוגיות מולטימדיה, מערך 4 מיקרופונים ושמע עוצמתי באמצעות זוג רמקולים סטריאופוניים עם Dolby Atmos לאיכות שמע מדויקת.   

מערך הצילום מתקדם ביותר ומכיל לראשונה חיישן צילום Light Fusion 900 שפותח במיוחד לעידן האופטי הנייד ועדשות אופטיות מקצועיות Leica Summilux להגברת קליטת האור לחיישני הצילום, ומשלב 3 חיישנים ברזולוציית 50MP כל אחד לחוויית צילום ברמה מקצועית. המצלמה קדמית בעלת חיישן זווית רחבה ברזולוציית 32MP.

ל-Xiaomi 14 סוללת ליתיום-פולימר בנפח 4610mAh המותאמת לטעינה מהירהXiaomi Adaptive Charge  בטעינה חוטית מהירה HyperCharge  90Wכ-31 דקות בלבד לסוללה מלאה 100%, וטעינה אלחוטית בהספק 50W. מערכת ניהול הטעינה של הסוללה נשלטת באמצעות מעבד ייעודי Xiaomi Surge P2 ושבב ניהול סוללה Xiaomi Surge G1 להשגת טעינה מהירה וניהול סוללה ביעילות גבוהה.

מערכת ההפעלה המתקדמת והחדשנית HyperOS המבוססת על Android 14 שפותחה על מנת לתת לצרכן את חוויית המשתמש האולטימטיבית, ובהתאמה מלאה לעולם המוצרים הטכנולוגי העתידי של שיאומי. שיאומי מבטיחה כי כל סדרת הדגל אטומה למים ואבק בתקן IP68* ומצרפת לערכת המכשיר גם מטען אולטרה-מהיר בהספק 90W. מחיר הדגם: 3,999 שקלים. לרוכשים הראשונים תינתן ערכת מתנה ממותגת של שיאומי  בשווי 699 ₪ הכוללת: כיסוי איכותי, מייצב צילום גימבל, רצועה ונרתיק לאוזניות.

מנכ"ל שיאומי ישראל, אבי קורנפלד: "שיאומי אינה מפסיקה להפתיע בפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים המשולבים במוצריה, ובמאמץ הניכר להנגיש את כלל המוצרים לאוהדי המותג וללקוחותיה. סדרת הדגל Xiaomi 14 הינה המחשה מובהקת להתחייבות של שיאומי לשלב בין טכנולוגיה לנוחות שימוש בשגרת החיים, ומערכת ההפעלה החדשה HyperOS שתשולב בעתיד גם ברכב החשמלי של Xiaomi ובטאבלטים ליצירת תאימות מושלמת ביניהם. אנחנו תמיד גאים לספק ללקוחותינו מוצרים חדשניים מהסוג הזה."