הגבלות פרטיות חדשות בווטאסאפ: חברת מטא החלה לחסום את האפשרות לצלם את תמונת הפרופיל של המשתמשים באפליקציית הצ'אטים, זאת כחלק ממדיניות שמירת הפרטיות של המשתמשים. התכונה החדשה עדיין לא הוכרזה רשמית על ידי החברה אך משתמשי אנדרואיד ברחבי העולם כבר מדווחים על קבלת מסך שחור בניסיון לצלם תמונות פרופיל.

בישראל אפשרות צילום תמונות הפרופיל לא נחסמה עדיין. עם זאת המשתמשים אצלם האפשרות כן נחסמה, מדווחים כי אין דרך לבטל את החסימה. 

חסימת האפשרות לצלם תמונת פרופיל היא חלק מניסיונות החברה למנוע שימוש לרעה בתמונות פרופיל. בין היתר הובעו חששות בשנים האחרונות מפני שימוש לרעה בתמונות פרופיל של משתמשים כמו פרסומם ברשתות החברתיות, שליחת תמונת פרופיל באפליקציות היכרויות, או שימוש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית כדי ליצור סיטואציות מזויפות.

בשבוע שעבר דווח כי וואסטאפ משתדרגת במישורים נוספים: האפליקציה תאפשר בקרוב לשלוח ולקבל הודעות גם מאפליקציות צד שלישי כמו אינסטגרם, מסנג'ר, סיגנל ואסמס. 

בתוך כך בספטמבר האחרון דווח כי מטא בודקת את גרסת הווצטסאפ לאייפדים: מצילומי מסך ראשונים ששוחררו לרשת החיבור לגרסת האייפדים דומה להתחברות לוואסטפ שעל המחשב והוא מתבצע באמצעות סריקת קוד QR לאחריו אפליקציית הווטסאפ מסתנכרנת ישר לחשבון האישי כשהגודל שלה מותאם למסך הטבלט מבית אפל, ללא צורך להתחברות נוספת. אפליקציית האייפד של וואסטאפ צפויה לכלול את כל הפיצ'רים המוכרים, כולל אפשרות שיחות טלפון או וידאו.