ה"ספין" מגיע לאינסטגרם: הרשת החברתית המצליחה של מטא עומדת בפני סיום פיתוח פיצ'ר חדש שיאפשר לכם להעלות פוסט ובו סאונד או טקסט שפורסם על ידי משתמש אחר, שיקבל מצדו קרדיט על הפרסום החוזר.

בעקבות ה״דיפ פייק״: האיחוד האירופי יחייב רשתות לשמור על פרטיות המשתמשים
חללית הענק של אילון מאסק שוגרה בפעם השלישית | צפו

התכונה החדשה שנקראת על פי דיווחים בשם זמני "ספינים" תשמש באפשרות ה- Reels  ותהיה מעין שיבוט של הפונקציה בטיקטוק שמאפשרת שימוש חוזר באודיו של משתמש אחר. אינסטגרם הגיבה מצידה ואמרה שהפיצ'ר ספינים הוא אב טיפוס פנימי, ועדיין לא שוחרר כגרסת ביטא לבדיקה חיצונית.

תכונת הספינים יכולה לשמש כדרך למשתמשים להתחיל טרנדים על ידי יצירת תבניות שאחרים יכולים לאחר מכן ליצור מהם וידאו משלהם. אם יש תבנית שמשתמש יצר, ניתן יהיה להחליף את הטקסט שבה או את האודיו כדי לשנות את המשמעות, כך שתתאים לתרחיש אחר.

לדוגמא, תוכלו לצלם סרטון של התוכי בבית פוער את פיו, ואז לשתף אותו עם אודיו של פיהוק. באותו אופן, אם תפעילו ספין משלכם, מישהו אחר יוכל לשתף מחדש את הסרטון ולהחליף את הטקסט בגרסה משלהם. כאמור על פי הדיווחים נראה שיוצרים יקבלו קרדיט על ה-Reels המקורי שלהם. משתמשים יוכלו גם להפעיל ולכבות את התכונה כך שתימנע מאחרים אפשרות להשתמש ברכיבים מהסרטון שיצרתם.

פונקציית הספינים שונה אגב מתכונת ה-Remix  שכבר קיימת ב-Reels שהיא שיבוט של תכונת הדואט של טיקטוק, שמאפשרת לכם להופיע בסרטון ליד סרטון מקורי, זה לצד זה, כדי להציע פרשנות או תגובה. ספינים לעומת זאת יאפשרו קצת יותר יצירתיות בשיתוף פעולה. 

אם תשוחרר, התכונה החדשה תעניק למשתמשים ולצופים של Reels גישה לפונקציונליות שאינה זמינה בטיק טוק. בהתחשב בכך ש-Reels  היא בעצם העתקה של טיקטוק עם אותן תכונות, הוספת ה"ספינים" תציג הבדל קטן בין שני המוצרים. וכמו בכל אב טיפוס אחר, לא ידוע מתי אינסטגרם תשיק את התכונה החדשה בפומבי.