המקום באייפון שלכם התכווץ והבחנתם בתמונות כפולות שנשמרו? אתם לא לבד: משתמשים ברחבי העולם התלוננו בימים האחרונים כי תמונות מאפליקציית הצ'אטים של ווטסאפ שוכפלו במהלך השמירה האוטומטית מהצ'אטים.

העתיקה מטיקטוק: אינסטגרם עובדת על חידוש שיסחרר את הגולשים
בקרוב גם בישראל: הפיצ'ר החדש והמסעיר שישנה את וואטסאפ

כידוע כברירת מחדל שומרת אפליקציית המסרים של מטא את התמונות בספריית התמונות בכל המכשירים הסלולריים. כאמור לאחרונה החלו משתמשי אייפון לחוות תקלה שבה התמונות שנשלחו בשיחות בווצאפ נשמרו במכופל: כל תמונה נשמרה פעמיים.

נראה שהתקלה החלה לאחר שאפל פרסמה את העדכון האחרון שלה ל-IOS לפני כשבוע, בו הוסיפה חידושים שונים גם לתוכנות המסרים השונות, ובהם גם אימוג'ים חדישים. כאמור, רבים הושפעו משכפול התמונות ש"זללו" מקום על נפח האחסון של מכשירי אפל.

מכשיר אייפון נטען (צילום: AFP/AFP via Getty Images)
מכשיר אייפון נטען (צילום: AFP/AFP via Getty Images)

במטא אישרו כי קיימת תקלת שמירת תמונות אוטומטית, וכי העלו עדכון חדש לאפליקציית המסרים הפופולרית. כך שאם האייפון שלכם אינו מעדכן אוטומטית אפליקציות, כדאי שתעדכנו את יישום הווצאפ בהקדם. 

וטיפ קטן שלנו: העדיפו להימנע משמירה אוטומטית של תמונות שנשלחות אליכם לסלולרי, התכונה הזו רק תתפוס עוד מקום פנוי באחסון, ואפילו עלולה להאט את ביצועיו של הסלולרי. אם אתם זקוקים לתמונה שנשלחה אליכם, פשוט שימרו אותה ספציפית. חוויתם גם אתם תקלות? כתבו לנו בתגובות.