אם אתם חיים בין סטורי לסטורי – אולי תאהבו את העדכון החדש של ווטסאפ: חברת מטא בודקת כמה אפשרויות חדשות לתוכנת המסרים הפופולרית, ובהם גם העלאת סטטוס עם  סרטון באורך של עד דקה, בדומה לסטורי של אינסטגרם.

עושים צילומי מסך בווטאסאפ? העדכון החדש שישים לזה סוף
בקרוב גם בישראל: הפיצ'ר החדש והמסעיר שישנה את וואטסאפ

הסטטוסים בוואסטאפ הם אחת התכונות המבוקשות ביותר מאז הושקו לראשונה לפני מספר שנים. כיום יכולים המשתמשים לשתף סרטון עדכון סטטוס באורך של עד 30 שניות. אבל זה עשוי להשתנות.

על פי דיווח אחרון, בוואסטאפ הבינו כי תכונת הסטטוס מבוקשת מאוד ועל כן החליטו להאריך את הסרטונים המועלים לסטטוס. על פי הדיווח, החברה שחררה לבדיקת מפתחים גרסת ביטא למכשירי אנדרואיד, המשלבת את האפשרות לעדכן סטטוס עם סרטון באורך של עד דקה. בתוך כך בודקת מטא גם את גרסת האנדרואיד לאפשרות תמלול הערות קוליות שקודם לכן היתה זמינה בגרסת ביטא של משתמשי IOS במכשירי אפל. 

וואטסאפ בוחנת גם את היכולות להסתיר תצוגה מקדימה של קישורים בצ'אטים. בסוף החודש שעבר תוכנת המסרים גם השיקה פאשרויות עיצוב טקסט חדשות לפורמטים הקיימים של מודגש, נטוי, קו חוצה, ובהם גם בולטים והדגשות של קישורים.

בספטמבר האחרון דווח כי מטא בודקת את גרסת הווצטסאפ לאייפדים: מצילומי מסך ראשונים ששוחררו לרשת החיבור לגרסת האייפדים דומה להתחברות לוואסטפ שעל המחשב והוא מתבצע באמצעות סריקת קוד QR לאחריו אפליקציית הווטסאפ מסתכרנת ישר לחשבון האישי כשהגודל שלה מותאם למסך הטבלט מבית אפל, ללא צורך להתחברות נוספת.  אפליקציית האייפד של וואסטאפ צפויה לכלול את כל הפיצ'רים המוכרים, כולל אפשרות שיחות טלפון או וידאו.