פיתוח טכנולוגי חדש בעולם האבטחה הישראלי: חברת המוקד המובילה בישראל "מוקד אמון" משיקה את הדור הבא של עולם הביטחון - EMUN APP - לאחר פיתוח של שנתיים ובהשקעה של מעל חצי מיליון ₪.

לדברי לילך סויד, מנכ"לית חטיבת המוקד והטכנולוגיות "אנחנו ההייטק של חברות המוקד" היא אומרת בגאווה. "במשך השנתיים האחרונות השקענו מאמצים רבים, הכוללים פיתוח טכנולוגי, ניתוחי ומחקר שוק מעמיקים, איסוף נתונים רחב היקף, והשקעה כספית של מעל חצי מיליון ₪, על מנת להשיק את הדור הבא של עולם הביטחון בישראל – אפליקציית אבטחה שמעניקה שקט אמיתי לרשתות ועסקים".

"האפליקציה החדשה, ניתנת בשלב הראשון בחינם ללקוחותינו, על מנת לאפשר להם לנהל טוב יותר את מערך האבטחה המורכב שהם אמונים עליו", אומרת סויד. בימים אלה משיקה "מוקד אמון", קבוצת האבטחה המובילה בישראל, את אפליקציית EMUN APP בהשקעה של מעל חצי מיליון ₪.

"האפליקציה החדשה מאפשרת להגיב בזמן אמת להתראות המתקבלות ממערכות האבטחה, ולייצא ולנתח נתונים ממערכות אלו בכל רגע נתון מסביר אופיר אלבוים, סמנכ"ל שיווק קבוצת "מוקד אמון" "יצרנו מתודולוגיות ושיטות חדשניות, באמצעות פיתוח טכנולוגי כחול לבן שלקח כשנתיים, על מנת ליצור אפליקציה שתאפשר קבלת תמונת מצב מלאה על כל האתרים של בית העסק בלחיצת כפתור, בשקיפות מלאה, והכי חשוב – מאפשרת תגובה בזמן אמת לכל סיטואציה".

מה היא אפליקציית EMUN APP:

·         קבלת התרעות בזמן אמת עבור כלל האתרים של בית העסק – האם האתרים דרוכים  או מנוטרלים

·         ניטור פתיחות חריגות

·         צפייה מיידית בזמן אמת בכל נתוני האתרים של בית העסק במסך אחד

·         יכולת סינון מתקדמת ופריסה של האתרים על פי מפה

·         ניהול שעות הפעילות, אנשי הקשר, מסמכים ועוד

·         פירוט כלל קריאות השירות באתרים

·         ייצוא דוחות בצורה קלה ומהירה

בהמשך יתווספו לאפליקציה פיצ'רים נוספים ומתקדמים.

אבטחת מידע חכמה מונעת סרט רע - "אנו מודעים לרגישות הנדרשת בנושא רמת האבטחה ולכן נקטנו וביצענו מספר פעולות אבטחה שמטרתן להקשות על פריצה אפשרית לחשבון האפליקציה אף למנוע אותה לגמרי" מוסיף אלבוים "השקענו מאמצים רבים על מנת שהאפליקציה תהייה בטוחה למשתמש באמצעות: אימות דו שלבי, מאגרי המידע של הלקוחות יהיו רשומים בהתאם לנהלי הרשות להגנת הפרטיות, עמידה בנהלים מחמירים של תקן אבטחת המידע, מתן הרשאות לביצוע פעולות בהתאם להגדת תפקיד".