Newxel, קבוצה בינלאומית מובילה לשירותי IT, מודיעה על העמקת פעילותה בישראל, וממנה את ויקטור דמבובסקי ל-GM של החברה בישראל. דמבובסקי כיהן בעברו בשורת תפקידים בכירים בחברות מובילות. הוא שימש Senior VP Sales לאיזור EMEA בחברת Tacton Systems משוודיה, שימש כ-VP Sales לאיזור EMEA ב-The Qt Company הפינית, והיה Vice President Sales בחברת RDT Equipment & Systems בתל אביב.

"אנסתי אותה": עדות המחבל שחושפת את זוועות האונס ב-7 באוקטובר | קשה לקריאה

בתפקיד ה-GM של Newxel בישראל, דמבובסקי יהיה אמון על הגדלת צוותי ה-IT עבור הלקוחות הבינלאומיים בכלל וישראל בפרט. החזון האסטרטגי של מטה החברה בישראל כולל פיתוח שווקים חדשים, יצירת קשרים אסטרטגיים, וטיוב תהליכי המכירות – כל זאת כדי להשאיר את Newxel בחוד החנית של תעשיית שירותי ה-IT ובמחויבות ללקוחות הקיימים והחדשים.

בנוסף, דמבובסקי יוביל את פיתוח שירותי החברה במטה בישראל, ובהם התאמת צוותי טאלנטים מהשורה הראשונה, לצרכי המחקר והפיתוח של חברות תוכנה גדולות. העמקת פעילות החברה בישראל צפוי לא רק לחזק את מעמדה של החברה בשוק הישראלי, אלא גם לחזק את האסטרטגיה והפעילות הבינלאומית שלה.

ויקטור דמבובסקי מסר: "לכבוד הוא לי להצטרף ל-Newxel ולהוביל את מטה החברה בישראל. אני נחוש להקים צוותים שיתעלו על הציפיות שלנו, ויביאו לצמיחה. אני מחכה ומצפה ליישם את הניסיון הניהולי שלי כדי לקדם את המשימה של Newxel ולתרום להצלחה שלה בעולם הדינמי והמתפתח של תחום ה-IT".

מנכ"ל Newxel, אנדריי בזרוצ'קו (Andrii Bezruchko), מסר: "אנחנו נרגשים לצרף לצוות שלנו את ויקטור דמבובסקי. יש לו ניסיון מוכח, הבנה עמוקה של התעשייה וחזון ניהולי - אלו בדיוק המרכיבים שאנחנו מחפשים ב-Newxel. המינוי של ויקטור, מוכיח את המחויבות שלנו לספק ללקוחות מגוון מוצריIT בראשן הגדלת יכולות הפיתוח שאין להם אח ורע, ומסמן אבן דרך משמעותית במסע שלנו, להפוך לחברת ה-IT המובילה בישראל".