מטא בעלת ווטסאפ ממשיכה להשיק חידושים לאפליקציית המסרים הפופולרית: עיצוב סרגל הניווט החדש הושק למשתמשי אנדרואיד, לאחר שנבדק על ידי משתמשי גרסאות הניסוי "ביטא".

בקרוב: כך תשלחו ותקבלו הודעות מאפליקציות אחרות דרך וואטסאפ

הסרגל החדש מוצמד לתחתית המסך וכולל ארבע כרטיסיות - צ'אטים, עדכונים, קהילות ושיחות – במקום סרגל הכרטיסיות הישן שהכיל כרטיסייה קטנה עבור קהילות וכרטיסיות גדולות יותר עבור צ'אטים, סטטוס ושיחות, בסדר הזה.

ווטסאפ הסבירה שהעיצוב החדש של הסרגל התחתון קרוב יותר לאגודלים ולכן קל יותר להגיע אליו. הסרגל תומך גם בהחלקה הצידה כדי לדלג בין הכרטיסיות. האפליקציה כבר עודכנה בחנות Play.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

החידוש בווטאספ (צילום: צילום מסך)
החידוש בווטאספ (צילום: צילום מסך)

כזכור וואסטאפ מתכננת להשיק בקרוב חידושים נוספים: על פי דיווח אחרון, בוואסטאפ הבינו כי תכונת הסטטוס מבוקשת מאוד ועל כן החליטו להאריך את הסרטונים המועלים לסטטוס. על פי הדיווח, החברה שחררה לבדיקת מפתחים גרסת ביטא למכשירי אנדרואיד, המשלבת את האפשרות לעדכן סטטוס עם סרטון באורך של עד דקה. בתוך כך בודקת מטא גם את גרסת האנדרואיד לאפשרות תמלול הערות קוליות שקודם לכן היתה זמינה בגרסת ביטא של משתמשי IOS במכשירי אפל. 

וואטסאפ בוחנת גם את היכולות להסתיר תצוגה מקדימה של קישורים בצ'אטים. בסוף החודש שעבר תוכנת המסרים גם השיקה פאשרויות עיצוב טקסט חדשות לפורמטים הקיימים של מודגש, נטוי, קו חוצה, ובהם גם בולטים והדגשות של קישורים.

בספטמבר האחרון דווח כי מטא בודקת את גרסת הווטסאפ לאייפדים: מצילומי מסך ראשונים ששוחררו לרשת החיבור לגרסת האייפדים דומה להתחברות לוואסטפ שעל המחשב והוא מתבצע באמצעות סריקת קוד QR לאחריו אפליקציית הווטסאפ מסתכרנת ישר לחשבון האישי כשהגודל שלה מותאם למסך הטבלט מבית אפל, ללא צורך להתחברות נוספת.  אפליקציית האייפד של וואסטאפ צפויה לכלול את כל הפיצ'רים המוכרים, כולל אפשרות שיחות טלפון או וידאו.