התעשייה האווירית וחברת טקטוניק, מקבוצת עמרם אברהם, חתמו על הסכם שיתוף פעולה להקמת חוות שרתים, שתשרת את כלל לקוחות מערכת הביטחון, משרדי הממשלה, ארגוני החירום והגופים הסמי-ביטחוניים, ותספק תשתיות והגנה שיאפשרו רציפות עסקית, זמינות ויתירות גם בשעת חירום.

המיזם המשותף יעמוד בתקן המחמיר ביותר, Tier-4, להבטחת רציפות תפקודית ברמות הגבוהות ביותר. פרויקט זה מהווה אבן דרך חשובה במחויבות של שתי החברות לחדשנות המהווה מענה לצרכים טכנולוגיים בחזית הביטחונית של המדינה. חוות השרתים נועדה לאחסן ולעבד נתונים בקנה מידה נרחב, עם מערכות מתקדמות וטכנולוגיות חדשניות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע.
 
מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "התעשייה האווירית משקיעה רבות במחקר ובפיתוח של פתרונות טכנולוגיים חלוציים, מותאמים במיוחד לצרכיה הייחודיים של מערכת הביטחון. השקעתנו בפרויקט זה משקפת את התחייבותנו הרחבה לשמירה על הידע והניסיון הרב שנצבר, וכן, לחיזוק ולהעצמת היכולות האבטחתיות והטכנולוגיות של המערכת. בזכות שיתוף הפעולה עם חברת טקטוניק, נקים מערך שירותים טכנולוגי ואבטחתי מהדור החדש, המשלב טכנולוגיה מתקדמת ואמצעי אבטחה חסרי תקדים. שיתוף פעולה זה מהווה לא רק קידום משמעותי ביכולתנו להתמודד עם אתגרים ביטחוניים מתפתחים, אלא גם תרומה חשובה למען בטחון ישראל".
 
"הסכנות וההשלכות של פגיעה בתשתיות אסטרטגיות כיום ברורות לכולם ויש צורך להיערך אליהן מבעוד מועד", אומרים מנכ"ל חברת טקטוניק, גד בנט, מהנדס תוכנה ויזם היי-טק בעל עבר עשיר כמנהל טכנולוגי ועסקי, ואל״ם (מיל') אבי דדון, לשעבר סמנכ״ל משרד הביטחון וראש מנהל הרכש וכיום יועץ בכיר בחברת טקטוניק. "בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה לפתרונות שטקטוניק מציעה ללקוחותיה גם מצד חברות פרטיות במשק".
 
הפרויקט, המהווה פרי חודשים רבים של תכנון ועבודה משותפת, יתרום לשיפור משמעותי של היכולות הטכנולוגיות והאבטחתיות של גופי הביטחון בשגרה ובחירום, וביכולתו לתרום לחיזוק מוכנותה ויעילותה של מערכת הביטחון הישראלית.