הסט החדש של לוג׳יטק – Signature Slim Combo MK950 מנסה עדיין לרכב על הטרנד המעט מתפוגג של עבודה מהבית. מדובר בעכבר ומקלדת היודעים לעבוד עם שלושה מחשבים/סמארטפונים/טאבלטים במקביל. המטרה, לאפשר עבודה עם אותה מקלדת ועכבר גם עם מחשב העבודה וגם המחשב האישי. מדובר ביכולת ותיקה של לוג׳יטק, המאפשרת מעבר בין מכשירים עם מערכות הפעלה שונות (מק, ווינדוס, iOS ואנדרואיד). הפעם לוג׳יטק החליטה להדגיש את היכולת הזאת כפתרון לרוכשי הסט, אשר גם מאפשרת להעתיק טקסט ולהעביר תמונות וקבצים בין המכשירים.

המקלדת המשולבת בסט היא K950 והעכבר – M750 יודעים להתחבר בצורה אלחוטית בתקשורת בלוטות׳ או מתאם Bolt המצורף לערכה. שניהם עובדים עם סוללות, המקלדת עם 2 סוללות AAA המספקות 36 חודשי עבודה והעכבר עם סוללת AA המספקת 24 חודשי עבודה.

יצירת קיצורי דרך חכמים

הסט יודע לעבוד עם אפליקציית Logi Options+ המאפשרת התאמה של סביבת העבודה, ייעול משימות ויצירת קיצורי דרך חכמים, המעניקים למשתמש יכולת לדלג על פעולות חוזרות בעזרת אוטומציה של מספר משימות בלחיצת מקש אחת.

סט ה- Signature Slim Combo MK950 יהיה זמין לרכישה במהלך החודש בצבעים שחור ולבן. מחירו של הסט עומד על 500 שקל ומחירה של המקלדת בלבד הוא 400 שקל.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews