דומינו׳ס פיצה השיקה אתר אינטרנט חדש להזמנות דרך המחשב או הסמארטפון, כאשר בעוד מספר שבועות תושק גם אפליקציה חדשה. האתר מתמקד בלמידת העדפות הלקוח וקיצור זמן ההזמנה. המערכת לומדת וזוכרת את העדפות המשתמש בכל עת עבור ההזמנות הבאות: כך, הבילדר מציג את התוספות שהכי אהובות על הלקוח בתחילת רשימת התוספות.

לוג׳יטק השיקה את ה-Signature Slim Combo MK950 לעבודה מהבית
בחזרה לסטורי: השיבושים ברשתות אינסטגרם ו-Threads נפתרו

לאחר כל הזמנה, יש ללקוח אפשרות לשמור את הפיצות שהזמין ולהפכן לפיצות הקבועות שלו וכך, בהזמנות הבאות ניתן להזמין שוב את הפיצות האהובות בקליק אחד. הלקוח יוכל על פי העדפותיו לסנן את כל מה שלא מעניין באמצעות הגדרות באזור האישי. אפשרויות אלו גורמות לכך שזמן ההזמנה באתר החדש קצר משמעותית מהזמן הנדרש כיום.

דומינו׳ס פיצה – איפה הפיצה שלי?

הטראקר המופיע היום באתר ומציג סטטוס על מצב ההזמנה עבר גם הוא מתיחת פנים, מצב ההזמנה מוצג עם סרטון וידאו שמתאים לכל שלב בהזמנה, מהכנת הבצק, דרך הוספת התוספות, הפיצה בתנור, ועד שההזמנה נארזת והשליח בדרך. ברגע שהשליח יוצא לדרך, הסרטון מתחלף למפה שמראה את מיקום השליח בזמן אמת עד שהוא דופק בדלת בית הלקוח.

דומינו׳ס פיצה גם הוסיפו משחקיות (גימפקציה) לאתר, כך שבמקום כרטיס הגירוד הדיגיטלי המספק הנחות לאחר ההזמנה, הוא הופך עכשיו לרולטה שנראית כמו פיצה. הלקוח יקבל תזכורת על הטבות שהוא לא ניצל.

להצטרפות לערוץ הטלגרם של The Gadget Reviews