חברת Apple העולמית מעמיקה את שיתוף הפעולה העסקי והאסטרטגי עםiDigital  -החברה תפעיל בישראל סניפים בשלושת הפורמטים הקמעונאיים היוקרתיים של Apple, הנקראים  APP ,APR ,AAR - מדובר במהפכה של ממש בחוויית הלקוח, חווית השירות והמכירה בחנויות הרשת. 

חנות הדגל של iDigital בסניף בקניון רמת אביב ,הראשונה של הרשת בישראל, תוסב להיות חנות ה-APP ,Apple Premium Partner הראשונה בארץ ובמהלך שנת 2024 יפתחו שני סניפי APP נוספים.  סניפי ה-APP מציבים סטנדרט חדש. לקוחות iDigital  ייהנו מהחוויה הקרובה ביותר לחנויות Apple Store בעולם מבחינת עיצוב, שירות, מומחיות ומגוון ערכים ושירותים נוספים – חוויה צרכנית ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר. 

אפל סטור (צילום: gettyimages)
אפל סטור (צילום: gettyimages)

את פניהם של המבקרים בחנויות הדגל יקבל נציג iDigital שיסייע ללקוחות בכל נקודות המגע איתם, כולל הכוונה וליווי מומחה בהתאם לצרכי הלקוח. הלקוח יחווה התנסות מיטבית, התאמת מוצר באופן מדויק ומותאם אישית, ייעוץ, שירות טכני ועוד.  בנוסף, בשורה גדולה במיוחד - בסניף יינתנו ללקוחות החברה שירותי מעבדה ותיקון מוצרים על ידי טכנאי מומחה בפרק זמן של עד 48 שעות.

סניף ה-APP החדש יאפשר ללקוחות התנסות רחבה יותר במוצרי Apple. חללים ייעודיים שעוצבו תוך מחשבה על חווית התנסות כוללת יותר, המאפשרת ללקוחות לבחון מגוון מוצרים ואביזרים הקשורים זה לזה באזור ספציפי ולהבין לעומק כיצד ירצו להשתמש בהם ולאילו אביזרים תומכים יזדקקו.

מומחיiDigital  ילוו את הלקוחות בהתנסות במגוון המוצרים שבחנות, יתאימו לכל לקוח את המוצר המתאים בדיוק לצרכיו, ידאגו להעברת מידע מהמכשיר הישן, ידריכו את הלקוח באופן אישי על השימוש במוצר ועל הפיצ'רים המרכזיים שבו ויתאימו ללקוח את מגוון האביזרים המשלימים הנדרשים לו לצורך הפקת המירב ממכשיר ה-Apple שרכש.

חנות של רשת iDigital Goodiz (צילום: תמיר רוגובסקי)
חנות של רשת iDigital Goodiz (צילום: תמיר רוגובסקי)

בדומה לחנויות המותג בעולם, בחנות יוגדר אזור מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות והדגמות קבוצתיות שיועברו על ידי המומחים שלiDigital  בנושאים שונים הקשורים בשימוש במכשירי Apple וכן בחשיפת פיצ'רים חדשים. הלקוחות יוכלו לשבת בנוחות בהדרכה פרונטלית ולצפות בהדגמה על גבי מסך גדול שתאפשר הבנה הוליסטית הלכה למעשה. לו"ז ההדרכות יפורסם באתר החברה.

בנוסף לכל אלה, iDigital מיישמת בימים אלו ממש מהלך משמעותי ורחב של טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומיזציה של תהליכים קיימים ועתידיים לצורך שיפור חווית לקוחות החברה, בדגש על שני פרויקטים משמעותיים. פרויקט דגל המבוסס על שיתוף פעולה של Apple  העולמית עם פלטפורמת הסחר הדיגיטלי  Shopify, שימוש הניתן לשותפים העסקיים המובילים של Apple  ברחבי העולם בלבד. במסגרת הפרויקט, וכשותפה בכירה של Apple, יושק בתחילת שנת 2025 אתר תוכן וסחר מתקדם של החברה שיאפשר ללקוחות לחוות את חווית iDigital- Apple הקיימת בסניפים ובעולם הפיזי גם בעולם הדיגיטלי.

דורון סלע, מנכ"ל iCon Group ו-iDigital: "iDigital גאה להמשיך את השותפות האסטרטגית העמוקה עם Apple בישראל ולהשיק יחד לראשונה בישראל את פורמט ה-APP עם סניף דגל ראשון בקניון רמת אביב. זהו צעד משמעותי שיסייע לבסס עוד יותר את מעמדה של iDigital  כרשת המובילה במכירות ובמתן שירות למוצרי Apple בישראל ובעיקר הבעת אמון של חברת Apple ב- iDigitalובשוק הישראלי. אנו מביאים בשורה של ממש ללקוחות אפל בישראל הן בחוויית הביקור בחנות והן במגוון המוצרים ובשירות. צעד זה יאפשר להנגיש עוד יותר את מוצרי Apple ואת מערך השירות המצוין של החברה ולהמשיך ולחזק את הקשר בין iDigital לבין האפליסטים הישראלים".