לקח אמנם זמן רב, אבל לפחות עכשיו אפשר להגיד, סוף-סוף יש לנו בסיס למשחק היאבקות מצליח שיכול למשוך את הסדרה שנים קדימה - WWE2K24 - משחק הסימולציה החדש של WWE ו-2K שמר על החוזקות של המשחק מהשנה הקודמת, אבל הכניס מספיק תוספות ושדרוגים כדי להלהיב את הקהל מחדש. 

חשוב להדגיש, מי ששיחק במשחק של השנה הקודמת לא ירגיש מיד שמדובר בשחרור חדש, לכאורה לא הרבה השתנה - הגרפיקה והמודלים נראים כמו הגרסה הקודמת, אפילו חלק מהתפריטים זהים וכמובן המודים. את השינוי מרגישים בעיקר שעולים על המזרן, גם ברמת האפשרויות החדשות לקרבות והכי חשוב ה-AI. השיפור שנעשה בצורה ש-CPU משחק מולך, משתמש ביתרונות של הדמות שלו, הרבה יותר אגרסיבי ופחות טיפש מבעבר, גורמים לקרבות עצמם להרגיש ריאליסטיים יותר. שיפור עצום לעומת השנים הקודמות.

סוגי קרבות חדשים: השנה אנחנו מקבלים טריט שהמעריצים כבר מבקשים שנים, וזה חזרה של כמה מסוגי הקרבות הפופולאריים בהיסטוריה של המשחק: שופט אורח, אמבולנס, קרב ארון קבורה ואחד האהובים עלי, ה-GAUNTLET - שזה למעשה "מגדל מורטל קומבט" בו אתם צריכים לנצח יריב חדש כל פעם. הקרבות האלה מוסיפים המון עניין למשחק, במיוחד שהם משולבים במודים אחרים כמו יוניברס מוד. 

תוספות למכניקת משחק: כפי שציינו אין הרבה שינויים בדרך שבה תנהלו את הקרבות, אבל כן יש כמה שדרוגים קלים, חלקם מוסיפים המון עניין. הרבה יותר מהלכים קיבלו אנימציה של עייפות, כך שאם תבצעו אותם שאין לכם המון STAMINA אתם תיפלו על הגב. תוספת נחמדה נוספת היא היכולת להפעיל סוג של קרב אגרוף באמצע הזירה, מיני משחק שכל צד צריך ללחוץ בזמן כדי להנחית מכה על היריב. התוספת המעניינת ביותר היא סופר פינשרים - כלומר מהלך הרסני אחד ממנו אין חזרה. בשביל להשלים את זה עליכם למעשה לשמור שלושה פינשרים רגילים, כך שזה משנה את האסטרטגיה שלכם לחלוטין.

המשחק מכיל את אותם המודים שהיו גם בשנה הקודמת: MY RISE שמכיל בתוכו שני סיפורים, מתאבק ומתאבקת בדרכם לתהילה ואליפויות. בעוד שהיו חלקים שמצאתי מעניינים, אפשר לקצר את החוויה הזו בצורה משמעותית, מרבית הקרבות וקטעי המעבר לא מספיק מעניינים. MY FACTION גם חוזרת, השנה עם עוד מוד פנימי וטיפה יותר מגוון של קרבות. אני פחות אוהב איסוף קלפים, אז בשנה הקודמת לא ביליתי הרבה זמן במוד, עם זאת השנה חלק מהקלפים מהווים גם דמויות אלטרנטיביות שאפשר לשחק איתן במודים האחרים של המשחק, אז שווה לעקוב. 

המוד שכן קיבל אהבה ושדרוג רציני הוא GM MODE שהולך ומשתפר משנה לשנה. בגרסה הזו יש יותר סוגי קרבות, יכולת לחפש כשרונות בצורה מעמיקה יותר, הרבה יותר אפשרויות לעשות סחר מתאבקים בין תוכניות שונות והמון אופציות לדיאלוגים עם הרוסטר שלכם, באמת המון כיף השנה.

והגענו ל-UNIVERSE MODE, המוד שאני הכי אוהב במשחק וכל שנה אני מתאכזב כי הוא יכול להיות הרבה יותר. פה אתם יוצרים את העולם שלכם, את התוכנית, הזירה, המתאבקים, בוחרים איפה מי ומה. יש כמה תוספות חדשות לסצנות שאתם יכולים לקבל אינטראקציות שונות בין מתאבקים, אבל עדיין לא מדובר בשינוי גדול ועדיין אפשר לייצר יריבויות רק אחד על אחד או שנים על שניים, עם מעט מאוד תוספות. 

עם זאת, עדיין חשוב להגיד ש-WWE2K24 הוא משחק ההיאבקות הכי טוב שיצא פה מזה שנים, הוא מלוטש עם מעט מאוד באגים, ה-AI עושה מה שהוא צריך לעשות ויש מספיק מגוון של קרבות ומודים להחזיק אתכם פה לפחות עוד שנה. הא וכן, CM PUNK נמצא ב-DLC, היינו צריכים פשוט לפתוח עם זה. עותק המשחק התקבל על ידי עדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק  בישראל.