Google Cloud פתחה אתמול (שלישי) את כנס NEXT 2024 בלאס וגאס, ארה"ב והציגה מספר הכרזות משמעותיות בכל הנוגע לאופן שבו חידושים בתחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית מסייעים לה לאפשר לעסקים לצמוח ולאפשר למפתחים ויוצרי תוכן לסייע ללקוחות שלהם להצליח.

לראשונה בישראל: פלאפון הפעילה ליבת רשת דור 5 ומכריזה על רשת MAX G5 
הזנחתם את החברים? וואטסאפ תציע לכם לצ'וטט עם אלה שהתעלמתם מקיומם

מביצוע אופטימיזציה ועד יכולות חדשות של Vertex AI, היכולת להשתמש בכוח של בינה מלאכותית גנרטיבית הופכת לקלה יותר מאי פעם. בכנס, Google Cloud הודיעה על פתיחת האפשרות לאחסון נתונים עבור שירותי בינה מלאכותית גנרטיבית בענן מאובטח ב-11 מדינות נוספות, בהן גם ישראל. בין החידושים עליהם הכריזה Google Cloud:

עולם של מערכות מבוססות בינה מלאכותית: פורטפוליו פתרונות הבינה המלאכותית המקיף של Google Cloud מאפשר פיתוח של מערכות מתוחכמות של בינה מלאכותית  שיכולות לסייע בשינוי מהפכני בשירות הלקוחות, פריון העובדים ויצירת תוכן.

ה-Workspace של Google הופך לחכם יותר: נציג את Google Vids, אפליקציה החדשה מבוססת בינה מלאכותית ליצירת וידאו במקום העבודה, יחד עם תוספי בינה מלאכותית חדשים לפגישות, הודעות, ואבטחה.

בינה מלאכותית בכל מקום: Google Cloud מאפשרת להשתמש בבינה מלאכותית בתוך ענן מאובטח במיקום קרוב יותר לזה שבו הדאטה נוצר ונעשה בו שימוש, וכן במסגרת סביבות מבודדות. מהיום, מרחיבה Google Cloud את מספר מספר המיקומים לאחסון נתונים עבור שירותי בינה מלאכותית גנרטיבית ל-11 מדינות, בהן ישראל.

יכולת מבוססת בינה מלאכותית במרחב הסייבר: יישומי אבטחה חדשים המבוססים על Gemini יאפשרו לנו לחזק את יכולת איסוף מודיעין על איומי סייבר, ותגובה לאירועי סייבר. 

תשתית אופטימלית של בינה מלאכותית: חידושים כמו A3 מגה, שבבי HGX B200, ו-GB200 NVL72 של אנבידיה המגיעים עכשיו ל- Google Cloud, מעבד TPU v5p הזמין כעת, ואפשרויות לאופטימיזציה של האחסון באמצעות בינה מלאכותית, מספקים את הבסיס החזק הנדרש לעומסי העבודה של בינה מלאכותית. נציג גם את Google Axion, יחידת העיבוד המרכזית הראשונה שלנו לדאטה-סנטרס המבוססת על הטכנולוגיה של חברת ArmⓇ.

הרחבת מודל הגישה ויכולות התיקוף: Vertex AI מציע עכשיו מספר גדול אף יותר של אפשרויות עם Gemini 1.5 Pro (עם הצגת חלון הקשר של כמיליון טוקנים) Claude 3, CodeGemme, ו-Imagen 2. בנוסף, Vertex AI כולל עכשיו יכולות תיקוף באמצעות מנוע החיפוש של Google ובמסגרת הדאטה המגיע מאפליקציות ארגוניות כמו Workday או Salesforce.

כלי מפתחים: עם כלי העזר לקוד ולענן של Gemini, אנחנו מעצימים את הפרודקטיביות של מפתחים, ומאפשרים קידוד באופן מהיר יותר ויעיל יותר.  

בינה מלאכותית לניתוח דאטה: האינטגרציה של Gemini עם BigQuery, מאגרי דאטה, ו-Looker חושפים אותנו לאפשרויות חדשות בכל מה שנוגע לניתוח דאטה, העברת מידע ורגולציה.