קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי Soundcore מבית ANKER משיקה את האוזניות החדשות מדגם ANKER Soundcore Space One A3035. האוזניות החדשות  הן אוזניות קשת On-Ear BT עם איכות סאונד ברזולוציה גבוהה הודות לתמיכה ב- Hi-Res Audio.

החברה שמתחייבת להביא את לקוחותיה תוך חצי שנה למקומות הראשונים בגוגל
משרד התקשורת מזהיר: קנס של כרבע מיליון שקלים על יבוא רחפנים אסורים

אני קיבלתי את האוזניות, התומכות בטכנולוגיית סינון רעש, בתקופה של עבודות בנייה מסיביות בסביבת מגוריי. זה נתן לי הזדמנות נהדרת לבחון עד כמה הן עושות את העבודה, והן עשו.  

האוזניות מציגות יעילות ביטול רעשים של עד 98% המתאפשרת הודות ל-2 מיקרופונים המותקנים על כל אוזנייה ומסננים את הרעשים מסיחי הדעת שבסביבה. יתרון גדול שיש לאוזניות, באמצעות האפליקציה הייעודית שלה, זה שניתן לעבור בין מצב תחבורה, חוץ ופנים לקבלת חוויה מותאמת של ביטול רעשים. כך שאם אתם רוצים עדיין שיהיה לכם קשב למה שמתחולל מסביבכם אתם יכולים לארגן זאת בלחיצת כפתור. 

איכות הסאונד מעולה, שומעים היטב כל צליל עם איזון טוב מאוד. טכנולוגיית LDAC  מאפשרת פי 3 יותר נתונים שמועברים לאוזניות עם סינון רעשים אקטיבי. העברה ללא אובדן מידע מבטיחה שמיעה של כל פרט קטן במוזיקה. האוזניות מאפשרות התאמה אישית מלאה של צלילים המותאמים להעדפות האישיות של המשתמש  באמצעות אפליקציית Soundcore הייעודית. מדובר בטכנולוגיה ייחודית של Soundcore המנתחת את הרגלי ההאזנה של המשתמש כדי ליצור פרופיל צליל מותאם אישית וייחודי.

דבר נוסף שהרשים אותי, במיוחד מאחר וזו בעיה שנתקלתי בה לא מעט עם אוזניות קשתיות, זה חיי הסוללה.  חיי הסוללה של האוזניות ארוכים במיוחד. הודות לטכנולוגיית ניהול האנרגיה של Anker ושבב Bluetooth LE,  האוזניות מציעות עד 55 שעות של האזנה במצב  ANC כבוי ועד 40 שעות של האזנה במצב ANC מופעל.

בנוסף, האוזניות בעיצוב מתקפל לאחסון קל ונשיאה נוחה. בעזרת שימוש בקצף זיכרון, האוזניות "זוכרות" את כיוון הזווית  שנבחרה וכך יתאימו לצורת הראש ללא צורך בכיוון מחדש. קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של  ANKER בישראל, מעניקה 18 חודשי אחריות על המוצר. המחיר: 499 שקל.