אם אתם אייפוניסטים ולא התעוררתם בבוקר – אתם לא לבד: אפל אומרת כי בעקבות דיווחי משתמשים, אותרה תקלה בשעון המעורר שגורמת לו להישאר במצב "שקט". בחברה אמרו כי הם פועלים לתיקון התקלה.

הפרשה החלה לפני מספר ימים, כשברשתות החברתיות התפשטו הדיווחים על אנשים שאיחרו לעבודה משום שאזעקת השעון המעורר לא נשמעה. בתוכנית הבוקר של ערוץ NBC פרסמו חלק מהתלונות שהועברו לחברת אפל, אשר מסרה מצידה כי אכן אותר באג בחלק מהמכשירים והם פועלים לתיקון התקלה.

לא ברור עדיין עד כמה הבעיה נפוצה, אבל בינתיים, יש כמה צעדים בהם תוכלו לנקוט: ראשית, כדאי שלא להסתמך בינתיים על השעון המעורר של אפל. בנוסף וודאי תחת הגדרול שעוצמת הקול של הצלצלו וההתראות מופעלת. 

בחלק מהמקרים השעון המעורר משתתק בשל פונקציית "תשומת הלב": כשזו מופעלת, מבט אל המכשיר מחליש את צלצול ההתראות. כדי לבטל זאת, היכנסו להגדרות, מזהה פנים ובטלו את האפשרות. בנוסף, וודאו שצליל ההתראות שנבחר הוא אכן צליל שנשמע, ושלא סומנה בטעות האפשרות "ללא צליל". כדאי גם לעשות "ניסוי כלים" ולנסות כמה פעמים להפעיל את השעון המעורר ולבדוק שהוא אכן עובד, רגע לפני שאתם משאירים אותו על המשמר להעירכם לקראת יום חדש.