אפשר להגיד שהגענו לתקופה הזו בקו הזמן הטכנולוגי, שאנחנו משתמשים בטלפונים חכמים בתדירות הולכת וגוברת, כך שאנו כבר נאלצים להחליף אותם בפרקי זמן ההולכים ומתקצרים. מסיבה זו יש צרכנים רבים שיעדיפו לצמצם עד כמה שניתן את ההוצאה ומחפשים מכשיר שעדיין יכול לתת תפוקה. כאן נכנס לתמונה ה-Redmi Note 13 PRO, הדגם השלישי בסדרה החדשה של שיאומי שמציע מערכי צילום משודרגים, תמיכה ב-ESIM ו-NFC, לצד מעבד עוצמתי ושפע זיכרון.

מצרים חוששת מהגרוע מכל: המלכודות שחמאס טומן ברפיח
נתניהו בהר הרצל, בן גביר באשדוד: פורסמו שיבוצי השרים לבתי העלמין ביום הזיכרון

באופן כללי אפשר להגיד שסדרת ה-Redmi Note 13, אותה הביאה לארץ קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, היא שיפור משמעותי לעומת קודמתה. המכשיר עצמו יפה לעין עם מסגרת חלקה בצבעים שחור, סגול וירוק. הוא מגיע עם מסך AMOLED FHD גדול ויפיפה בגודל 6.67 אינץ' עם קצב רענון של עד 120 הגה הרץ. המסך נהדר לצפייה בתכני וידאו, התמונה רצה בצורה חלקה והוא גם מאוד נוח למשחקים.

הדגם Redmi Note 13 PRO מגיע עם מעבד MediaTek Helio G99-Ultra בעל שמונה ליבות בתדר גבוה 2.2GHz לעומת מעבד מסוג Snapdragon 732G בסדרת Redmi Note 12 PRO הקודמת. מאוד בשיפור משמעותי ביכולת של המכשיר לעמוד בעומסי עבודה יום יומיים. 

גם במצלמה ישנו שיפור משמעותי. בדגם החדש יש מערך צילום משולש עם מצלמה ראשית 200MP הכוללת מייצב תמונה OIS ובשונה מהגרסה הקודמת, קיים זום אופטי מובנה בעדשה X/4X2. מגוון עשיר של טכנולוגיות צילום שמאפשרת בין היתר צילום לילה, צילום דיוקן וצילום בטכניקת HDR, ליצירת תמונות יצירתיות ומקצועיות. 

בנוסף, דגם הפרו מגיע עם שתי גרסאות של זיכרון אחסון 256GB + 8GB וגם בגרסת GB512  + GB12 ובעל סוללה גדולה במיוחד mAh5000 התומכת בטעינה חוטית עד W67 ומתאם משולב בערכה. המכשיר תומך בטכנולוגיית NFC ומציע עמידות למים ואבק IP54. הדגם מגיע בשתי תצורות: זיכרון 8GB ונפח אחסון 256GB במחיר של 1,349 שקל. או בגרסת זיכרון 12GB ונפח אחסון של 512GB במחיר של 1,549 שקל.